Μετά το Corsa-e, το Mokka-e κατακτά τώρα το “Χρυσό Τιμόνι” που εναρμονίζεται με την τάση της εποχής
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών
Το νέο Opel Mokka-e κέρδισε το “Χρυσό Τιμόνι 2021”, επικρατώντας έναντι σκληρού ανταγωνισμού και διεκδικώντας ένα από τα υψηλότερου κύρους βραβεία στη βιομηχανία αυτοκινήτου, ως το “Καλύτερο Αυτοκίνητο Κάτω των €25.000”.
Το Mokka-e συνεχίζει το σερί επιτυχιών της Opel στο θεσμό αυτό. Μόλις πέρσι, το ηλεκτρικό Opel Corsa-e έφερε τον τίτλο “Golden Steering Wheel” στο Rüsselsheim. Μετά το Ampera-e το 2017 και το Corsa-e το 2020, το Mokka-e είναι τώρα το τρίτο ηλεκτρικό μοντέλο και το πρώτο SUV της Opel που κατακτά τον περίοπτο τίτλο. Τα ηλεκτρικά οχήματα με σήμα τον κεραυνό (Blitz) ηλεκτρίζουν το ενδιαφέρον των ειδικών και των αναγνωστών των AUTOBILD&BILDamSONNTAG όπως και των πελατών.
«Το Opel Mokka-e μας είναι κάθε άλλο παρά συνηθισμένο και το απέδειξε για μία ακόμα φορά εφέτος, στο θεσμό ‘Golden Steering Wheel’», δήλωσε ο Uwe Hochgeschurtz, CEO της Opel στη χθεσινοβραδινή τελετή στο Axel Springer Haus, στο Βερολίνο.
«Με προηγμένες τεχνολογίες και ασυμβίβαστη σχεδίαση, το Mokka-e καθιστά απολαυστική την ηλεκτρική κινητικότητα από κάθε άποψη. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που οι πελάτες μας, οι αναγνώστες των AUTOBILD&BILDamSONNTAG, και η έγκριτη κριτική επιτροπή έχουν την ίδια γνώμη.»
OpelMokka–e: Ηλεκτρικό μοντέλο εντυπωσιάζει με το σήμα του κεραυνού στο OpelVizor
Το νέο Opel Mokka-e εντυπωσιάζει όχι μόνο με μία τολμηρή και καθαρή σχεδίαση αλλά και με τις επιδόσεις του. Ο ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει ισχύ 100 kW/136 hp και μέγιστη ροπή 260 Nm προσφέρει μία δυναμική, σχεδόν αθόρυβη οδηγική εμπειρία.
Με μία μπαταρία 50 kWh, μπορεί να καλύψει έως 338 χιλιόμετρα χωρίς στάση για ανεφοδιασμό σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τελική ταχύτητα είναι 150 km/h.
Ένα προηγμένο σύστημα αναγεννητικής πέδησης καθιστά το Mokka-e ακόμα πιο αποδοτικό, επιτρέποντας την ανάκτηση ενέργειας στις φάσεις επιβράδυνσης και φρεναρίσματος. Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτίζεται στο 80% σε 30 λεπτά σε σταθμό φόρτισης 100 kW DC.