
Σκληραίνουν τα μέτρα για τη λειτουργία των ΚΤΕΟ, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου στο πλαίσιο των ελέγχων στα 204 ιδιωτικά και τα 28 δημόσια ΚΤΕΟ μόλις το 4,5% των οχημάτων «κόβεται», όταν το αντίστοιχο ποσοστό στη Γερμανία είναι 35%.
Ενα στα τέσσερα οχήματα δεν περνάει ΚΤΕΟ, ενώ το πρόστιμο για τους αμελείς οδηγούς ισούται πρακτικά με το κόστος ελέγχου (65 ευρώ) και στις προθέσεις του υπουργείου είναι η αυστηροποίησή του.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Ράλι Εσθονίας 2025: Πρώτη νίκη για τον ιπτάμενο Solberg (video)
Την πρώτη του νίκη στο WRC πέτυχε στην Εσθονία ο Oliver Solberg οδηγώντας για πρώτη φορά ένα TOYOTA GR Yaris Rally1.
Ακόμα προσπαθούν να καταλάβουν...
CITROEN C4: Νέες εκδόσεις Plus Pack και Tech – Τιμές
Με δύο νέες εκδόσεις, με πλουσιότατο εξοπλισμό και προσιτότερες τιμές εμπλουτίζεται η γκάμα του CITROEN C4.
Το CITROEN C4 αναμφίβολα είναι ένα από τα…διαφορετικά αυτοκίνητα...
LIVE TV: Δείτε το shakedown και την εκκίνηση του Ράλι Εσθονίας
Δείτε την εκκίνηση του Ράλι Εσθονίας και το shakedown.
Στην Εσθονία μεταφέρεται το WRC για τον όγδοο αγώνα του 2025. Μετά τις σκληρές και ιδιαίτερα...
Από την ίδρυση τους, το 2001, έως και σήμερα, τα ΚΤΕΟ δεν ελέγχονται όσον αφορά την ποιότητα των ελέγχων τους. Για το λόγο αυτό, το νεο σχέδιο περιλαμβάνει και τη δημιουργία Μητρώου Ελεγκτών ΚΤΕΟ.
Οι επόπτες ΚΤΕΟ θα είναι διαπιστευμένοι ιδιώτες μηχανικοί Π.Ε. οι οποίοι θα πραγματοποιούν επανέλεγχο on the spot, στην “πόρτα” του ΚΤΕΟ, του οχήματος που μόλις διήλθε με επιτυχία, ενώ θα ελέγχουν επίσης την ποιότητα και την ακριβή λειτουργία των μηχανημάτων των ΚΤΕΟ.
Σε όσα οχήματα διαπιστωθεί ότι έγιναν πλημμελείς έλεγχοι θα υπάρχουν κυρώσεις που θα φθάνουν και στην αφαίρεση της άδειας λειτουργίας. Στους αμελείς ιδιοκτήτες εκτός των αυστηρότερων προστίμων, θα επιβάλλονται και διοικητικές κυρώσεις όπως αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας.