Νέοι βασικοί κινητήρες για την BMW Σειρά 6 Gran Turismo

Κοινοποίησε το άρθρο

Με το λανσάρισμα ενός νέου, πολύ αποδοτικού βασικού κινητήρα, η BMW επεκτείνει τη γκάμα μηχανικών συνόλων της στην πολυτελή κατηγορία. Από τον Ιούλιο του 2018, ένας τετρακύλινδρος κινητήρας diesel θα διατίθεται για την BMW Σειρά 6 Gran Turismo. Κάτω από το καπό της νέας BMW 620d Gran Turismo (κατανάλωση μικτού κύκλου: 4,9 – 4,8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 129 – 127 g/km), ο κινητήρας 140 kW/190 hp υπόσχεται μία ιδιαίτερα αποδοτική οδηγική απόλαυση σε ένα μοντέλο, που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει οδηγική άνεση, ευελιξία και λειτουργικότητα σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Ο αποδοτικός τετρακύλινδρος κινητήρας diesel κάνει ντεμπούτο στην BMW Σειρά 6. Ο υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας και ο άμεσος ψεκασμός Common Rail αποτελούν τις προϋποθέσεις για δυναμική καμπύλη ισχύος και υψηλή απόδοση του δίλιτρου κινητήρα. Η μέγιστη ροπή των 400 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1 750 και 2 500 rpm, ενώ η μέγιστη ροπή των 140 kW/190 hp επιτυγχάνεται στις 4 000 rpm.

Επομένως, οι υποψήφιοι αγοραστές της BMW Σειράς 6 Gran Turismo μπορούν να επιλέξουν από πέντε συνολικά κινητήριες μονάδες. Εκτός από τους straight six κινητήρες diesel, θα διατίθενται επίσης ένας εν σειρά εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας και μία τετρακύλινδρη μονάδα βενζίνης. Ο νέος βασικός κινητήρας diesel μεταφέρει την ισχύ του μέσω ενός στάνταρ 8-τάχυτου κιβωτίου Steptronic. Όλα τα συστήματα ανάρτησης για την BMW Σειρά 6 Gran Turismo διατίθενται επίσης προαιρετικά για τις νέες εκδόσεις μοντέλων, όπως Adaptive Two-Axle Air Suspension, Integral Active Steering και το σύστημα Executive Drive με Active Roll Stabilisation. Η νέα BMW 620d Gran Turismo επιταχύνει από 0 στα 100 km/100 σε 7,9 δεύτερα. Η υψηλή απόδοση της νέας έκδοσης κινητήρα φαίνεται στην κατανάλωση μικτού κύκλου 4,9 – 4,8 lit / 100 km και στις εκπομπές CO2 που κυμαίνονται μεταξύ 129 και 127 grams/km.

 

*Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2, ηλεκτρικής κατανάλωσης και αυτονομίας καθορίστηκαν σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EC) 715/2007 στην ισχύουσα έκδοση την εποχή της έγκρισης τύπου. Οι τιμές αναφέρονται σε ένα όχημα με βασικό εξοπλισμό στη Γερμανία και διαφέρουν ανάλογα με τις διαστάσεις ζαντών / ελαστικών και επιλεγμένων στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού. Οι τιμές για οχήματα που επισημαίνονται με (*) ήδη βασίζονται στη νέα οδηγία WLTP και έχει γίνει αναγωγή στις αντίστοιχες τιμές NEDC για λόγους σύγκρισης. Αναφορικά με αυτά τα οχήματα, για σχετικούς φόρους και τα όποια ειδικά τέλη που βασίζονται σε εκπομπές CO2, οι τιμές CO2 ίσως διαφέρουν από αυτές που αναφέρονται εδώ (ανάλογα με την εθνική νομοθεσία).