Πότε η Bugatti – Rimac θα κάνει το ντεμπούτο της στο χρηματιστήριο;

Κοινοποίησε το άρθρο
Rimac

Η εστίαση στη νέα κοινοπραξία με την Porsche είναι πιο σημαντική για την «κερδοφορία», λέει ο Mate Rimac.  Η προηγούμενη έκθεση ανέφερε πιθανό ντεμπούτο στην αγορά το 2022.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

VOLKSWAGEN T-Cross: Αναβάθμιση…ΙQ – Τιμές

Περισσότερα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και πλουσιότερο εξοπλισμό διαθέτει πλέον το VOLKSWAGEN T-Cross, με την τιμή του να παραμένει σε λογικά επίπεδα.     Το VOLKSWAGEN T-Cross, ένα...

BYD Atto 2 DM-i: Super Hybrid με αυτονομία για 1.000 χιλιόμετρα

Το BYD Atto 2 αποκτά μια νέα νέα plug-in hybrid έκδοση, την DM-i, η οποία το απελευθερώνει από την…εξάρτηση της πρίζας και του εξασφαλίζει...

Η GAC AION έρχεται στην Ελλάδα. Η σχέση της με την TOYOTA

Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της κινεζικής GAC AION ξεκίνησαν την ευρωπαϊκή τους πορεία, με την εισαγωγή τους στην Ελλάδα να αναλαμβάνει η Inchcape Hellas.   Η…εισβολή στην...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου 

Η κροατική αυτοκινητοβιομηχανία Rimac είναι απίθανο να εισαχθεί στο χρηματιστήριο σύντομα, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Mate Rimac, μετά τις πρόσφατες αναφορές των μέσων ενημέρωσης που ανέφεραν ότι η έναρξη των διαπραγματεύσεων θα μπορούσε να αρχίσει ήδη από το 2022.

«Δεν θέλουμε να το κάνουμε αμέσως, αλλά να δώσουμε χρόνο στον εαυτό μας και να προετοιμάσουμε την επιχείρηση. Έτσι θα μπορούσε να γίνει σε πέντε ή 10 χρόνια», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Mate Rimac στο Automobilwoche, συνεργάτη της Automotive News Europe.  «Η εστίασή μας στη Bugatti-Rimac είναι ξεκάθαρα η κερδοφορία».

Από τον Νοέμβριο, η Bugatti αποχώρησε από τον Όμιλο Volkswagen και έγινε κοινοπραξία της Rimac Automobili και της Porsche της VW, με το νέο όνομα Bugatti-Rimac και με έδρα το Ζάγκρεμπ.  Η Porsche ελέγχει το 45% της νέας εταιρείας και η Rimac το 55%. Η Porsche κατέχει επίσης μερίδιο 24% στη Rimac.

Το γερμανικό επιχειρηματικό έντυπο Manager Magazin είχε αναφέρει νωρίτερα αυτό το έτος ότι η Rimac εξέταζε το ενδεχόμενο εισαγωγής στο χρηματιστήριο το 2022, με αναμενόμενη αποτίμηση 5 δισεκατομμυρίων ευρώ (5,7 δισεκατομμύρια δολάρια).

Η εταιρεία ανέφερε πως εκείνη την εποχή εξέταζε διαφορετικές επιλογές.