Από 4 Νοεμβρίου το ενιαίο e-pass για όλα τα διόδια

Κοινοποίησε το άρθρο

Από τις 4 Νοεμβρίου οι οδηγοί θα μπορούν να ταξιδεύουν σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας με ένα ενιαίο e-pass.

Συγκεκριμένα ο οδηγός θα μπορεί να χρησιμοποιεί έναν και μοναδικό πομποδέκτη κατά τη διέλευσή του από την Αττική Οδό, τη Νέα Οδό, τη Κεντρική Οδό, τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, την Εγνατία Οδό, τη Γέφυρα, την Ολυμπία Οδό και τον Μορέα.

Mέχρι σήμερα ο οδηγός έπρεπε να αλλάζει μέχρι και τρεις πομποδέκτες για μία διαδρομή, ενώ τώρα, με τον έναν πομποδέκτη που ήδη διαθέτει θα μπορεί να ταξιδέψει απ’ άκρη σ’ άκρη σε όλη τη χώρα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Η…ανατομία μιας σύγκρουσης στην F1 (video)

Δείτε πως γυρίστηκε η σκηνή ενός τρομακτικού ατυχήματος για τις ανάγκες της ταινίας F1 The Movie.     Η πολυσυζητημένη ταινία F1 The Movie, έχει μεταφέρει στις...

Περισσότερες από 2.600 παραβάσεις τις πρώτες ημέρες εφαρμογής του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Οι έλεγχοι της Τροχαίας Αττικής για την εφαρμογή του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας είχε ως αποτέλεσμα την αφαίρεση 500 αδειών οδήγησης, ενώ δεν έλειψαν...

Έκθεση IAA Mobility 2025: Τα…αστέρια του Μονάχου (video)

Δείτε τα σημαντικότερα εκθέματα που παρουσιάστηκαν στο Μόναχο, στην Έκθεση IAA Mobility 2025, στην οποία συμμετείχαν περίπου 750 εκθέτες.     Με θέμα «Όλα έχουν να κάνουν...

Για παράδειγμα θα ταξιδεύει από Αθήνα – Θεσσαλονίκη με το ίδιο e-pass του δικού του παρόχου και χωρίς να χρειαστεί να προμηθευτεί νέο.

Εάν για παράδειγμα, όταν φτάσει στα Τέμπη, έχει ξοδέψει ήδη όλο το ποσό που έχει βάλει στον πομποδέκτη του, θα μπορεί να προσθέσει χρήματα μέσω της ιστοσελίδας του αυτοκινητοδρόμου από τον οποίο τον έχει προμηθευτεί, πληρώνοντας με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Διαφορετικά θα πρέπει να έχει φορτίσει τον πομποδέκτη του με όσα χρήματα επιθυμεί, με φυσική παρουσία στα Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών του δικού του παρόχου. Δεν θα μπορεί όμως να φορτίσει τον πομποδέκτη του παρόχου του σε Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών άλλου παρόχου.

Δεν θα χρειάζεται όμως πλέον ο οδηγός να προμηθεύεται και να δεσμεύει χρηματικά ποσά σε διαφορετικές συσκευές.

Σε ό,τι αφορά στις τεχνικές λεπτομέρειες, θα ισχύσουν κανονικά οι προσφορές και οι συμφωνίες που είχαν γίνει μεταξύ χρηστών και του εκάστοτε διαχειριστή.

Από το Νοέμβριο του 2019 ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, είχε καλέσει τις διαχειρίστριες εταιρίες των αυτοκινητοδρόμων να καταλήξουν σε μία κοινά αποδεκτή τεχνική λύση.

Ήδη, από τις αρχές του καλοκαιριού έγιναν τεχνικές δοκιμές και έχουν πλέον ξεπεραστεί όλες οι τεχνικές δυσκολίες. Σε συνεργασία με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκο Πιερρακάκη, ικανοποιείται έτσι οριστικά ένα χρόνιο αίτημα των οδηγών, που κινούνται στους αυτοκινητόδρομους της χώρας, με στόχο τη διευκόλυνση των πολιτών και τη μείωση των καθυστερήσεων.

Με την εφαρμογή της διαλειτουργικότητας, θα μειωθούν οι ουρές των διοδίων και κατ’ επέκταση οι εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα θα βελτιωθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης του κοινού, ιδιαίτερα κατά τις ημέρες και ώρες αιχμής.