To οικονομικό επιτελείο μελετάει σχέδιο υπολογισμού των Τελών κυκλοφορίας με 1η ‘Αδεια Κυκλοφορίας μετά την 1/1/2006 ή 1/1/2007 τα οποία σήμερα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα τους, να υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2.
Με πρόχειρους υπολογισμούς αυτόματα σημαίνει ότι πάνω από 1,3 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων το 2017 θα καταβάλουν στην συντριπτική τους πλειοψηφία αυξημένα Τέλη Κυκλοφορίας. Στα περισσότερα μοντέλα τα Τέλη Κυκλοφορίας αυξάνονται ανάλογα με τους ρύπους ενώ δεν είναι και λίγες οι περιπτώσεις όπου καταγράφονται αυξήσεις έως πάνω από 200%.
Δείτε τους πίνακες με τα μοντέλα που κυκλοφορούν και το τί θα πληρώσουν αν τελικά περάσει αυτή η πρόταση από την Βουλή.
Μάρκα / Μοντέλο | Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.) | Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας | Νέα Τέλη Κυκλοφορίας |
Daihatsu Sirion 1,0 | 118 | 120 | 115,6 |
Subaru Justy 1,0 | 118 | 120 | 115,6 |
Honda Jazz 1,2 | 125 | 135 | 150 |
Toyota Yaris 1,0 | 127 | 120 | 152,4 |
Hyundai Getz 1,1 | 130 | 135 | 156 |
Mitsubishi Colt 1,1 | 130 | 135 | 156 |
Chevrolet Aveo 1,2 | 132 | 135 | 158,4 |
Ford Fiesta 1,25 | 133 | 135 | 159,6 |
Opel Corsa 1,0 | 134 | 120 | 160,8 |
Fiat Grande Punto 1,2 | 139 | 135 | 166,8 |
Renault Clio 1,2 | 139 | 135 | 166,8 |
Renault Clio 1,2 TCE | 139 | 135 | 166,8 |
Seat Ibiza 1,2 | 139 | 135 | 166,8 |
Skoda Fabia 1,2 | 140 | 135 | 168 |
Lancia Ypsilon 1,2 8V | 142 | 135 | 262,7 |
Citroen C3 1,1 | 143 | 120 | 264,5 |
Nissan Micra 1,2 | 143 | 135 | 264,5 |
VW Polo 1,2 | 144 | 135 | 266,4 |
Opel Corsa 1,2 | 146 | 135 | 270,1 |
|
|
|
|
|
|