Η Volvo μετά την σχεδόν άνευ όρων παράδοση στους κινέζους και την επένδυση δισεκατομμυρίων από αυτούς ξεκίνησε μια εντυπωσιακή ανοδική πορεία.
Είναι ιδιοκτησία τους ότι θέλουν την κάνουν θα έλεγε κανείς φιλελεύθερος. Μια πορεία η οποία απαιτεί νέες εγκαταστάσεις παραγωγής όχι όμως στην γηραιά ήπειρο. Η αρχή θα γίνει με το S90 του οποίου η παραγωγή θα μεταφερθεί από την Σουηδία στο Daqing της Κίνας. Στην συνέχεια θα ξεκινήσει η παραγωγή της σειράς 60 στο Cheng du και τέλος η αναμενόμενη νέα σειρά 40 η οποία θα παράγεται στο νέο εργοστάσιο της εταιρίας στο Luqiao, μια πόλη βόρεια της Shanghai. Η νέα στρατηγική επικεντρώνεται στο να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητα στα διάφορα εργοστάσια της μάρκας, συνδέοντας το καθένα από αυτά με μία μόνο από τις δύο αρχιτεκτονικές, SPA και CMA, στις οποίες θα βασιστούν όλα τα μελλοντικά μοντέλα της. Παράλληλα, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην ανερχόμενη ασιατική αγορά και τα εργοστάσια της μάρκας στην Κίνα, καθώς αναμένεται να παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο στην επίτευξη πωλήσεων έως και 800.000 αυτοκινήτων ετησίως, φιλόδοξο στόχο που έχει θέσει η Volvo για το έτος 2020.
{gallery}reportaz/volvo_china{/gallery}