Αύξηση κατά 4,3% σε σχέση με το 2021 παρουσίασαν οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων το 2022.
Η αύξηση των νέων επιβατικών οχημάτων στην Ελλάδα, ήρθε σε μια χρονιά που οι περισσότεροι εισαγωγείς είχαν περισσότερες παραγγελίες από τα αυτοκίνητα που είχαν να παραδώσουν. Με αποτέλεσμα, ο χρόνος παράδοσης σε ορισμένα μοντέλα να ξεπερνά τον έναν χρόνο!
Έστω και έτσι όμως, ταξινομήθηκαν τελικά 105.283 αυτοκίνητα, έναντι 100.911 το 2021.
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, ταξινομήθηκαν ακόμα, 10.340 καινούργια φορτηγά και 261 νέα λεωφορεία. Αριθμοί, μειωμένοι σε σχέση με το 2021, κατά 5,9 % και 42,5% αντίστοιχα.
Τα μισά καινούργια επιβατικά που…πήραν πινακίδες την προηγούμενη χρονιά ανήκαν στη μεσαία κατηγορία, ενώ η…μόδα των SUV έγινε ακόμα πιο έντονη, αφού αποτέλεσαν το 54,8% του συνόλου!
Το 44,8% ήταν βενζινοκίνητα και το 16,3% πετρελαιοκίνητα, δηλαδή ελαφρώς μειωμένα σε σχέση με το 2021. Αντίθετα, αύξηση παρουσίασαν τα υβριδικά που έφτασαν το 27,6%, ενώ τα ηλεκτρικά που αυξάνονται σταδιακά, ήταν το 7,9%.
Τα αυτοκίνητα με υγραέριο αμιγώς ή διπλού καυσίμου ήταν 2,9% και μόλις 0,6% με φυσικό αέριο.