Το BMW Group παρέμεινε σε τροχιά επιτυχίας ξεκινώντας τη σημαντική, επετειακή χρονιά της εκατονταετίας του σημειώνοντας νέα ρεκόρ πωλήσεων και κερδών το 1ο τρίμηνο του 2016.
«Οι επιδόσεις μας το πρώτο τρίμηνο αποδεικνύουν και πάλι την ικανότητά μας να πετυχαίνουμε θετικά αποτελέσματα και κέρδη από τη βασική επιχειρηματική μας δραστηριότητα, παρά το ευμετάβλητο περιβάλλον της αγοράς», δήλωσε ο Harald Krüger, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, την Τρίτη. «Πρωταρχικός παράγοντας για εμάς δεν είναι το βραχυπρόθεσμο κέρδος αλλά η βιώσιμη, επικερδής ανάπτυξη. Από αυτή τη θέση ισχύος, σκοπεύουμε να παίξουμε πρωτοποριακό ρόλο στη μεταμόρφωση και διαμόρφωση της έννοιας της ατομικής μετακίνησης στο μέλλον». Το BMW Group παρουσίασε το επόμενο βήμα της στρατηγικής του με την ονομασία Strategy Number ONE > NEXT το Μάρτιο, ορίζοντας το πλαίσιο της συνεχιζόμενης δέσμευσής του να ‘οδηγήσει’ την αλλαγή της μελλοντικής μετακίνησης.
Στον Αυτοκινητιστικό τομέα, ο όγκος πωλήσεων του BMW Group αυξήθηκε κατά 5,9% αγγίζοντας το σύνολο των 557.605 μονάδων (2015: 526.669 μονάδες) το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, σημειώνοντας νέο ρεκόρ 1ου τριμήνου.
Με 20.853 εκατομμύρια ευρώ, ο τζίρος του Group για το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου κυμάνθηκε περίπου στα ίδια επίπεδα με την προηγούμενη χρονιά (2015: 20.917 εκατ. ευρώ, -0.3%), αποτέλεσμα αφενός του αυξημένου όγκου πωλήσεων, αφετέρου της δυσμενούς συναλλαγματικής ισοτιμίας (όπως η αξία της Βρετανικής λίρας και του Κινεζικού νομίσματος renminbi έναντι του ευρώ). Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) ανήλθαν στα 2.457 εκατ. ευρώ (2015: 2.521 εκατ. ευρώ, -2,5%). Τα κέρδη προ φόρων (EBT) αυξήθηκαν κατά 4,4% σε νέα επίπεδα ρεκόρ 2.368 εκατ. ευρώ (2015: 2.269 εκατ. ευρώ). Τα καθαρά κέρδη του Group αυξήθηκαν κατά 8,2% στα 1.641 εκατ. ευρώ (2015: 1.516 εκατ. ευρώ), σηματοδοτώντας επίσης νέο ρεκόρ 1ου τριμήνου.