Το αυτοκίνητο που οδηγούμε αποτελεί αντανάκλαση της προσωπικότητας μας, μια προσεκτικά επιλεγμένη επένδυση που όχι μόνο απλά μας μεταφέρει από τόπο σε τόπο, αλλά ορίζει και το ποιοι είμαστε.
Για τους καταναλωτές που αναζητούν απόδοση και οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό με ένα ξεχωριστό lifestyle, η SEAT και το Cosmopolitan παρουσίασαν το SEAT Mii by Cosmopolitan στο Cosmo’s #FashFest στο Λονδίνο. Το αποκορύφωμα της 18μηνης δημιουργικής συνεργασίας μεταξύ της SEAT και της διάσημης δημιουργικής ομάδας του περιοδικού Cosmopolitan, μαζί με τους συντάκτες και τους αναγνώστες του σε όλη την Ευρώπη, είναι η έκδοση SEAT Mii by Cosmopolitan, ένα αυτοκίνητο για γυναίκες δυναμικές, ανεξάρτητες και γεμάτες αυτοπεποίθηση.
Η παγκόσμια πρεμιέρα πραγματοποιήθηκε στο FashFest, στο Λονδίνο. «Αυτό το αυτοκίνητο προσαρμόζεται στο σημερινό τρόπο ζωής, παρέχοντας εκπληκτικές λύσεις, εύκολες και έξυπνες στη χρήση τους. Το SEAT Mii by Cosmopolitan είναι δυναμικό, κομψό και ευέλικτο, με τολμηρή εμφάνιση. Δεν προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε μόνο ένα κομψό αυτοκίνητο αλλά ένα τολμηρό, προσωπικό σύμμαχο για τον οδηγό με εκπληκτικές χρηστικές λύσεις», είπε η Susanne Franz, SEAT global Marketing Director.
Σχεδιασμένο σύμφωνα με τις προτιμήσεις του κοινού του Cosmopolitan, το Mii by Cosmopolitan είναι ένα αυτοκίνητο οδηγικά ευέλικτο, εύκολο στο παρκάρισμα, αισθητικά όμορφο και με έντονη προσωπικότητα. Οι αναγνώστριες του Cosmopolitan συμμετείχαν στη διαδικασία εξέλιξης με την ανταλλαγή σκέψεων και απόψεων μέσα από έρευνες και δοκιμές προϊόντων, προσφέροντας πλήθος ιδεών και πληροφοριών.
Η Kim St. Clair Bodden, Senior Vice President & Editorial Director of Hearst Magazines International, εξηγεί «Το Cosmopolitan είναι το μεγαλύτερο και το πιο δημοφιλές γυναικείο περιοδικό στο κόσμο που εμπνέει τις αναγνώστριες του για μία ζωή δυναμική και απολαυστική. Μέσα από την επιτυχημένη συνεργασία μας με τη SEAT, οι συντάκτες και οι αναγνώστριες μας δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο με προσωπικότητα που προσφέρει ξεχωριστή οδηγική εμπειρία».
Το περιοδικό Cosmopolitan στηρίζει το λανσάρισμα της social media καμπάνιας με το hashtag #ThisIsMii με περιεχόμενο, γνώμες, εμπειρίες και απόψεις γύρω από το αυτοκίνητο, τη μόδα, την ομορφιά, το lifestyle, τη καριέρα, βάζοντας με αυτό τον τρόπο το SEAT Mii by Cosmopolitan στη ζωή των αναγνωστών του. Μέσω των social post, οι αναγνώστριες μπορούν να μεταφερθούν στο επίσημο site της SEAT για περισσότερες πληροφορίες γύρω από το SEAΤ Mii by Cosmopolitan.
Μετά το ντεμπούτο στο Cosmo #FashFest, το Mii by Cosmopolitan θα παρουσιαστεί στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι στα τέλη Σεπτεμβρίου, ενώ το εμπορικό του λανσάρισμα στην χώρα μας αναμένεται προς τα τέλη του έτους.