O κινητήρας Mazda Skyactiv-3 σχεδόν “καθαρός” όσο κάποια ηλεκτρικά

Κοινοποίησε το άρθρο

Θα γίνει το αντίπαλο δέος σε ότι αφορά την οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου, ο κινητήρας που θα παίξει στα ίδια τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Το 2011 η Mazda παρουσίασε τον υψηλής συμπίεσης κινητήρα  Skyactiv-G τώρα είναι έτοιμη να δώσει στον κόσμο τον Skyactiv-X την δεύτερη γενιά κινητήρων οικονομίας στοχεύοντας ταυτόχρονα στον Skyactiv-3  την τρίτη γενιά.

Volvo

Στο  τεχνολογικό συνέδριο αυτοκινητοβιομηχανιών το αφεντικό της Mazda Mitsuo Hitomi επιβεβαίωσε την έρευνα που δρομολογήθηκε για την εξέλιξη  του Skyactiv-3 λέγοντας πως θα έχει 56% θερμική αποδοτικότητα έναντι 27% του κινητήρα Skyactiv-X. Αυτό σημαίνει μείωση στο ελάχιστο τις θερμότητας που πάει χαμένη στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, σε σημείο τα επίπεδα ρύπανσης να ανταγωνίζονται αυτά των ηλεκτροκίνητων. Προφανώς ο Hitomi εννοεί την ρύπανση με διοξείδιο του άνθρακα για την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας που στην συνέχεια θα καταναλώσει το EV. Χρονικά δεν προσδιορίστηκε ο ερχομός αυτού του κινητήρα αλλά θα αργήσει αφού ο Skyactiv-X είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στα μοντέλα του 2018-2019.