Ο Bibendum ή αλλιώς «Το Ανθρωπάκι της Michelin», η αγαπημένη μασκότ της Michelin, κέρδισε το βραβείο «Icon της Χιλιετίας» από το Advertising Week, το διεθνή οργανισμό, με έδρα τις ΗΠΑ, που διοργανώνει συνέδρια για το marketing, το branding και τους ηγέτες της διαφήμισης.
Το «Ανθρωπάκι της Michelin» παρέλαβε το βραβείο του κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στηνTimes Square της Νέας Υόρκης.
Το βραβείο αποτελεί μεγάλη τιμή για τους 110.000 ανθρώπους του Ομίλου της Michelin σε όλο τον κόσμο, ενώ, παράλληλα είναι και ένα τέλειο δώρο γενεθλίων, καθώς, φέτος, ο Bibendum γιορτάζει τα 120α γενέθλιά του!
Η Adeline CHALLON-KEMOUN, επικεφαλής για τα Brands, τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, την Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις του Ομίλου της Michelin, δήλωσε: «Από τη γέννησή του το 1898, οπότε και σχεδιάστηκε από τον O’Galop, ο Bibendum είναι κάτι περισσότερο από διαφημιστικό έμβλημα. Είναι ένας ζωντανός χαρακτήρας που ενσωματώνει τις αξίες, τις δεσμεύσεις και την αποστολή μας. Ως εκπρόσωπος του Ομίλου της Michelin για καλύτερη κινητικότητα, συμβουλεύει τους οδηγούς και όλους όσους κυκλοφορούν στο δρόμο, καθώς τους συνοδεύει σε κάθε τους διαδρομή».
Ο Bibendum, ως ένα από τα παλαιότερα εμπορικά σήματα με παγκόσμια εμβέλεια και συναισθηματική επιρροή, βοήθησε τη Michelin να αναδειχτεί στην 11η θέση της παγκόσμιας κατάταξης του Reputation Institute, με τις εταιρείες με την καλύτερη φήμη σε όλον τον κόσμο.
Εδώ και 120 χρόνια, ο Bibendum συμβάλλει διαρκώς στην επιτυχία της Michelin, του παγκόσμιου ηγέτη στα ελαστικά και στους ταξιδιωτικούς οδηγούς, καθώς έχει βοηθήσει να αναπτυχθεί ένας ξεχωριστός δεσμός ανάμεσα στη μάρκα και τους καταναλωτές.