Στον κινητήρα Skyactiv-X το βραβείο ‘Technobest’

Κοινοποίησε το άρθρο
Ο επαναστατικός κινητήρας Skyactiv-X της Mazda συνεχίζει να εντυπωσιάζει, καθώς οι δημοσιογράφοι που ψηφίζουν στον θεσμό Autobest, από 31 χώρες, του απένειμαν τον τίτλο “Technobest 2019”. Το συγκεκριμένο βραβείο απονέμεται από το 2005 στον κατασκευαστή με την πλέον καινοτόμο τεχνολογική εξέλιξη της χρονιάς. H εκδήλωση πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες στο Mainz, της Γερμανία.
Ο Yasuhiro Aoyama, Πρόεδρος και CEO της Mazda Motor Europe, δήλωσε τα εξής κατά την παραλαβή του βραβείου: “Είμαστε πολύ ευτυχείς που παραλαμβάνουμε από την επιτροπή του Autobest το βραβείο της πλέον καινοτόμου τεχνολογικής εξέλιξης για το 2019. Το έχουμε επανειλημμένως τονίσει ότι, κατά την άποψή μας, η βελτιστοποίηση των κινητήρων εσωτερικής καύσεως δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί. Με την τεχνολογία Skyactiv-X, έχουμε φτάσει σε ένα αποφασιστικό ορόσημο που μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στο στόχο”.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MAZDA EZ-6 : Το μελλοντικό (;) ηλεκτρικό 6 (video)

Με αρκετά παραδοσιακά χαρακτηριστικά της MAZDA, αλλά και υπερσύγχρονη τεχνολογία από την Κίνα, το ηλεκτρικό EZ-6 μας φέρνει αρκετά μηνύματα για το μέλλον     Είναι ξεκάθαρο...

MAZDA CX-80 : Big in Japan (video)

Το ολοκαίνουργιο CX-80 είναι πλέον η νέα ναυαρχίδα της MAZDA στην Ευρώπη, αφού πρόκειται για το πιο ευρύχωρο μοντέλο στην ευρωπαϊκή γκάμα της ιαπωνικής...

MAZDA MX-30 R-EV : Έρχεται στην Ελλάδα – Τιμές

Το MAZDA MX-30 R-EV είναι ένα plug-in hybrid μοντέλο με περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια, που συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με...

Ο Skyactiv-X είναι ο πρώτος βενζινοκινητήρας παραγωγής στον κόσμο, που εκμεταλλεύεται τα πλεονεκτήματα της αυτανάφλεξης, μέσω συμπίεσης του κινητήρα diesel.

Πρόκειται για μία μοναδική λύση που έγινε εφικτή, χάρη στις προσπάθειες των Ιαπώνων μηχανικών, οι οποίοι σχεδίασαν το πρωτοποριακό σύστημα με την ονομασία SPCCI (Spark Controlled Compression ignition) που δίνει τη δυνατότητα στον κινητήρα να εναλλάσσει αυτόματα τη λειτουργία του, περνώντας από τη λειτουργία συμβατικής ανάφλεξης σε λειτουργία αυτανάφλεξης λόγω συμπίεσης, με τη χρήση ενός μπουζί που ενεργοποιεί με διαφορετικό τρόπο και τους δύο τύπους ανάφλεξης.

Το συγκεκριμένο σύστημα ανάφλεξης αποδεικνύεται εξαιρετικά αποτελεσματικό και βελτιώνει την απόδοση έως και 30% σε σύγκριση με το σημερινό κινητήρα SKYACTIV-G, περιορίζοντας ταυτόχρονα και την κατανάλωση αλλά και τις εκπομπές του CO2.