Η παραγωγή της Bugatti Chiron (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Κοινοποίησε το άρθρο

Παραδόθηκαν οι πρώτες 70 Bugatti Chiron στους ευτυχισμένους ιδιοκτήτες τους ανά τον κόσμο και αν δεν είσαι ένας από αυτούς ίσως είσαι ένας από εμάς που αναρωτιούνται πως κατασκευάζεται ένα αυτοκίνητο των 2+ εκ. €.

Τηλεγραφικά και με εικόνες η πορεία ξεκινάει από την παραγγελία και την επιλογή του πελάτη μεταξύ 23 διαφορετικών χρωματικών αποχρώσεων εκ των οποίων οι οκτώ αφορούν στα κομμάτια από ανθρακόνημα, όσο για το εσωτερικό η επιλογή γίνεται μεταξύ 31 χρωμάτων, 18 για τα χαλιά και 11 για τις ζώνες ασφαλείας.  Οι επιλογές δεν τελειώνουν τα χρώματα, όταν το τίμημα είναι τόσο ψηλό διαλέγεις ακόμα και τις βαλίτσες που ταιριάζουν. Η παραγγελία ολοκληρώθηκε και η Bugatti ξεκινά την παραγωγή συναρμολογώντας καταρχήν την καρότσα με το monocoque για να δει αν όλα ταιριάζουν. Χρειάζονται τρεις εβδομάδες για να βαφτούν όλα τα κομμάτια με το χέρι ενώ η προετοιμασία του κινητήρα W16 ξεκινά αμέσως με την παράδοση της παραγγελίας, ενώ το σασί ετοιμάζεται σε έναν χώρο 1000 τ.μ..

Η Bugatti Chiron κατασκευάζεται στο χέρι και οι υπάλληλοι κάθε μιας από τις 12 στάσεις γνωρίζουν την συνολική διαδικασία οπότε θα μπορούσε δυνητικά να κατασκευαστεί από 12 ανθρώπους.  Μόλις μπουν οι τροχοί το όχημα πηγαίνει για «γέμισμα», λάδια, υγρά φρένων, ψυκτικά και υδραυλικά οπότε και βάζουν μπρος τον κινητήρα για πρώτη φορά. Από εκεί πηγαίνει στο δυναμόμετρο όπου παράγει στην διάρκεια των δοκιμών 1200 αμπέρ που «επιστρέφουν» ως ενέργεια στις εγκαταστάσεις του Molsheim. Ένας μηχανικός στο τιμόνι της  Chiron την οδηγεί για 2 ή 3 ώρες καλύπτοντας έως και 60 χλμ. Φτάνοντας την ως την τελική πιστοποιώντας πως αντέχει ο κινητήρας. Ακολουθεί ένα 30λεπτο τεστ στεγανότητας και μόνο αφού το περάσει επιτυχώς ξεκινά η συναρμολόγηση του εσωτερικού για το οποίο χρειάζονται τρεις ημέρες, ενώ άλλη μια μέρα χρειάζεται για να τυλιχθεί με προστατευτικές ζελατίνες. Πριν δοθεί στην εταιρία για αποστολή δοκιμάζεται μια τελευταία φορά στο αεροδρόμιο του Colmar.

Συνολικά κάνει 300 χιλιόμετρα στην γύρω περιοχή και επιστρέφει στο εργοστάσιο όπου απαιτούνται άλλες δύο ημέρες  για να ετοιμαστεί, να βγουν οι ζελατίνες να καθαριστεί, να γυαλιστεί και να εξεταστεί έξι ώρες σε ένα τούνελ φωτός για τυχόν ατέλειες ή αστοχίες. Το οκ για αποστολή δίνεται μόνο εφόσον οι προϊστάμενοι όλων των σταθμών παραγωγής δώσουν το .o.k.