Η ιδέα μιας μεγάλης Γαλλίδας κυρίας δεν ξεχάστηκε απλά περιμένει την σειρά της διαβεβαίωσε η CEO της Citroen Linda Jackson, αφού όμως τελειώσει η εταιρία πρώτα με τα SUV και hatchback. «Η παραγωγή της C5 σταμάτησε το 2017 και θα αντικατασταθεί γιατί χρειαζόμαστε μια μεγάλη Citroen, απλά αυτήν την στιγμή δεν είναι προτεραιότητά μας». Πώς να είναι αφού για φέτος ξεκίνησαν οι παρουσιάσεις-πωλήσεις των δύο SUV C3 και C5 Aircross. Το πρώτο παρουσιάστηκε στην Μεγάλη Βρετανία και σε τρεις μήνες θα το δούμε να κυκλοφορεί και στην υπόλοιπη Ευρώπη, ενώ το δεύτερο πωλείται ήδη στην Κίνα όπου κατέχει το 42% των συνολικών πωλήσεων της εταιρίας. Η Jackson συνεχίζει λέγοντας πως « η Citroen ως αξιόπιστη αυτοκινητοβιομηχανία στο παγκόσμιο γίγνεσθαι πρέπει να έχει όλη την γκάμα μοντέλων από το πιο μικρό ως το πιο μεγάλο για αυτό εξελίξαμε το CXperience concept.
Δεν θα φέρουμε ποτέ κάτι παραδοσιακό. Ανταγωνιζόμαστε τους Κορεάτες, τους Ιάπωνες, την Renault και την Ford, άρα πρέπει να διαφοροποιούμαστε και να ξεχωρίζουμε σχεδιαστικά. Για να δημιουργήσουμε αυτήν την διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό πρέπει να ισορροπήσουμε, όπως το πράξαμε με τα C3, C3 Aircross και C5 Aircross. Φυσικά θέλουμε να αρέσουν τα σχέδια μας σε όλους και να μην αρέσουν σε κανέναν, επειδή όμως αυτό δεν γίνετε αρκούμαστε στο γεγονός πως αρέσουν στην πλειοψηφία. Σε ότι αφορά την αντικατάσταση του C4 και του Cactus πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί καθώς πρόκειται για ένα συντηρητικό τμήμα αγοραστών. Όσο για την αυτονομία, σε 5 χρόνια θα είμαστε έτοιμοι και απόλυτα λειτουργικοί στο επίπεδο 5, αλλά να είστε σίγουροι πως θα είναι ακριβά αυτοκίνητα από την άλλη αναρωτιέμαι αν υπάρχουν δρόμοι που να επιτρέπουν αυτόνομη κίνηση και αν υπάρχουν δεν θα είναι πολύ ελιτίστικο;»