Ποιο μοντέλο της Opel θα κατασκευάζεται στην Αφρική;

Κοινοποίησε το άρθρο

Η Opel συνεχίζει την εξαγωγική της επίθεση σε αγορές εκτός Ευρώπης, εκμεταλλευόμενη το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής του Groupe PSA. Ήδη από φέτος, μοντέλα Opel θα αρχίσουν να παράγονται και στο εργοστάσιο της Namibia σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση. Με αυτό το βήμα, η Opel θα ενισχύσει την παρουσία της στη Ν. Αφρική.

«Η σημαντική αύξηση των επικερδών πωλήσεων σε αγορές εκτός Ευρώπης, είναι ένας από τους θεμελιώδεις πυλώνες του στρατηγικού σχεδίου μας PACE!  και σημειώνουμε μεγάλη πρόοδο στο τομέα αυτό» δήλωσε ο CEO της Opel/Vauxhall, Michael Lohscheller. «Η σημερινή απόφαση δείχνει επίσης πόσο ωφελείται η Opel από την ένταξή της στο Groupe PSA. Αξιοποιούμε την παγκόσμια παρουσία της μητρικής εταιρίας μας για να αποκτήσουμε άμεση πρόσβαση στις αναπτυσσόμενες αγορές.»

Διαβάστε εδώ: 

Δοκιμή: Opel Grandland X 1,6 CDTi 120 PS

Αρχικά, η Opel θα κατασκευάζει το SUV Οπ στο Walvis Bay/Namibia μέσω των λεγόμενων Κιτ Συναρμολόγησης SKD (Semi Knocked Down), ξεκινώντας από το δεύτερο εξάμηνο του 2018. Αργότερα, θα ακολουθήσουν και άλλα προϊόντα.

Το Groupe PSA και η Namibia Development Corporation (NDC) υπέγραψαν κοινοπραξία για τη συναρμολόγηση μοντέλων Opel και Peugeot στο Walvis Bay. Ο ετήσιος στόχος παραγωγής είναι πάνω από 5.000 μονάδες μέχρι το 2020.

«Αυτή η γρήγορη απόφαση και υλοποίηση καταδεικνύει την άριστη συνεργασία με δύο διαφορετικές μάρκες μας» δήλωσε ο Jean-Christophe Quémard, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Αφρικής-Μ. Ανατολής του Groupe PSA. «Το project αυτό αποδεικνύει επίσης ότι η μάρκα Opel έχει πραγματικές δυνατότητες στην περιοχή.»

Διαβάστε εδώ:

Opel Grandland X με 177 hp και 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο

Μία ολοκληρωμένη εξαγωγική επίθεση αποτελεί τμήμα του στρατηγικού σχεδίου της Opel/Vauxhall PACE! το οποίο θα προετοιμάσει την επιστροφή της εταιρίας στη βιώσιμη κερδοφορία. Η Opel στοχεύει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της στις αγορές του εξωτερικού μέχρι το 2020. Στόχος είναι το 10% του όγκου πωλήσεων μοντέλων Opel να παράγεται εκτός Ευρώπης, μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2020. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, η μάρκα θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της σε 15 εξαγωγικές αγορές σε Ασία, Αφρική και Ν. Αμερική όπου ήδη δίνει το «παρών» σήμερα και θα εισέλθει σε περισσότερες από 20 νέες εξαγωγικές αγορές μέχρι το 2022.

Η απόφαση για τη συναρμολόγηση οχημάτων Opel με προορισμό την αγορά της Αφρικής στη Namibia στο μέλλον, δεν είναι το πρώτο βήμα με το οποίο η Opel εκπληρώνει αυτή την υπόσχεση: Τους τελευταίους μήνες η Γερμανική εταιρία έχει ήδη ανακοινώσει τα ονόματα των νέων εμπορικών εταίρων της σε Ν. Αφρική, Μαρόκο και Τυνησία. Έτσι θα δημιουργηθούν οι αναπτυξιακές βάσεις σε αυτές τις σημαντικές αγορές του μέλλοντος.