Τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα όλων των εποχών. Πόσα ήξερες ;

Κοινοποίησε το άρθρο

Από την F40 ως την Miura και την Agera RS, ο άνθρωπος ήθελε να είναι πιο γρήγορος από τον ανταγωνισμό ακόμα και πιο γρήγορος από τον εαυτό του ήθελε πάντα να καλύπτει μεγαλύτερη απόσταση σε λιγότερο χρόνο. Ιδού τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα στην ιστορία της αυτοκίνησης.

1894 Benz Velo – 20 χλμ./ώρα Το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με κινητήρα 1000 κ. εκ. και απόδοση 3.5 ίππους.

1949 Jaguar XK120 – 200 χλμ./ώρα Αυθεντικό αγωνιστικό με επιτάχυνση 0-100 σε δέκα δευτερόλεπτα και το πρώτο που άγγιξε τα 200.

1955 Mercedes-Benz 300SL – 224 χλμ./ώρα Το εκπληκτικό SL με σωληνωτό πλαίσιο, μπόλικο αλουμίνιο και φοβερή αεροδυναμική.

1958 Aston Martin DB4 – 226 χλμ./ώρα Σωληνωτό πλαίσιο Ιταλικής κατασκευής η DB4 ήταν η πρώτη που βγήκε από το Newport Pagnell.

1963 Iso Rivolta Grifo A3/L 327 – 258 χλμ./ώρα Η 327 «φορούσε» έναν V8 GM-327ci (κυβικές ίντσες) δηλαδή 5.4 λίτρα χωρητικότητα.

1967 Lamborghini Miura P400 – 274 χλμ./ώρα Η όμορφη Miura μπορούσε να κάνει τα 0-100 σε 7 δευτερόλεπτα χάρη στον κινητήρα V12, 3.9 λίτρων απόδοσης 350 ίππων.

1968 Ferrari 365 GTB/4 Daytona – 279 χλμ./ώρα Είχε κινητήρα εμπρός 4.4 λίτρων V12 απόδοσης 352 ίππων, κίνηση πίσω και όψη όπως  ένα Rover SD1.

1984 Ferrari 288 GTO – 301 χλμ./ώρα Το πρώτο παραγωγής που «έσπασε» το φράγμα των 300 χλμ./ώρα με τον υπέρ-τροφοδοτούμενο κινητήρα στο κέντρο.

1986 Porsche 959 – 317 χλμ./ώρα Τροχοί από μαγνήσιο, αισθητήρες πίεσης ελαστικών, 6κύλινδρος turbo κινητήρας 440 ίππων και 0-100 σε μόλις 3.7 δευτερόλεπτα.

1987 Ferrari F40 – 326 χλμ./ώρα Η απάντηση του Maranaello στο ρεκόρ ταχύτητας των Γερμανών. F40, +38 ίπποι, -250 κιλά.

1991 Bugatti EB110 GT – 336 χλμ./ώρα Ξεχασμένη στο χρονοντούλαπο της ιστορίας η EB110 «κουβαλάει» σασί από ανθρακόνημα κατασκευασμένο από την Aéropsatiale παρακαλώ και φέρει την έγκριση του ήρωα της F1  Michael Schumacher. Επιπλέον 3.5 λίτρα, 60 βαλβίδες, 4 turbo, 12 κύλινδροι, 6 ταχύτητες, 0-100 σε 4.2 δευτερόλεπτα.

1992 Jaguar XJ220 – 342 χλμ./ώρα Με κινητήρα twin-turbo V6 3.5 λίτρων, προερχόμενο από το Metro 6R4 Group B και επιτάχυνση 0-100 σε 3.6 δευτερόλεπτα η XJ220 δεν μπόρεσε να πουλήσει όσα περίμενε η Jaguar.

1993 McLaren F1 – 386 χλμ./ώρα 650.000€ το 1993, αυτό και μόνο αρκεί για να αντιληφθεί κανείς τη αξία της McLaren.

2005 Bugatti Veyron – 407 χλμ./ώρα Γενάτο Veyron είπε η μαμά VW και  το πιο δυνατό, γρήγορο και ακριβό αυτοκίνητο του κόσμου ήρθε για να συνταράξει τον κόσμο ξεπερνώντας σε τελική το φράγμα των 400 χλμ./ώρα. Χωρητικότητα  8 λίτρα, W16, 1001 ίπποι, 2.5 δευτερόλεπτα 0-100, 7.3 δευτερόλεπτα 0-200 και 16.7 δευτερόλεπτα 0-300

2007 Shelby Supercars Ultimate Aero – 412 χλμ./ώρα Σχεδόν αποκλειστικά κατασκευασμένη από ανθρακόνημα καταφέρνει τα 0-100 σε 2.78 δευτερόλεπτα.

2010 Bugatti Veyron Super Sport – 430 χλμ./ώρα H Bugatti πρόσθεσε 200 ίππους, δηλαδή όσο ένα Golf Gti, στους 1000 υπάρχοντες ίππους της Veyron και κατάφερε να πέρασε την SS για 18 χλμ./ώρα.

2014 Hennessey Venom GT – 435 χλμ./ώρα Το δηλητήριο από το Τέξας χρειάστηκε 1244 ίππους προερχόμενους από τον 7λιτρο  twin-turbo V8 της GM για να προσθέσει 5 χλμ./ώρα στο ρεκόρ τελικής ταχύτητας.

2017 Koenigsegg Agera RS – 447 χλμ./ώρα Και ήρθε το Σάββατο 04 Νοεμβρίου μια σουηδέζα με οδηγό τον Niklas Lilja για να γράψει ιστορία, όχι μόνο τελικής ταχύτητας αλλά και  ρεκόρ στο νέο άθλημα που ονομάζεται 0-400-0.

Αν λοιπόν σκεφτούμε πως χρειάστηκαν 120 χρόνια εξέλιξης για να φτάσει η τελική ταχύτητα από τα 20 χλμ./ώρα στα 447 χλμ./ώρα μπορούμε να υποθέσουμε πως το 2134 τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα παραγωγής θα τρέχουν με 848 χλμ./ώρα.