Έκθεση Γενεύης 2017: RUF CTR

Κοινοποίησε το άρθρο

Η επανέκδοση του «Yellowbird» της δεκαετίας του 1980 είναι φυσικά άξιος διάδοχος, φυσικά κίτρινος και καθαρόαιμος αλλά και το πρώτο RUF στην ιστορία που δεν χρησιμοποιεί σασί της Porsche.

 

Έκθεση Γενεύης 2017: RUF CTR

Το κιτρινάκι «χτίστηκε» το 1987 πάνω στον σκελετό της Porsche  930 Turbo με πολλές μετατροπές που της έδιναν την εκπληκτική τελική των  370 χλμ./ώρα. Κατασκευάστηκαν πολύ λίγα κομμάτια τα οποία όπως ήταν αναμενόμενο κατέληξαν στα χέρια συλλεκτών. 30 χρόνια μετά η CTR είναι μια εντελώς καινούργια, εξελιγμένη και μοντέρνα έκδοση βασισμένη στο σασί που εξελίχθηκε στην ίδια την RUF. Ένας twin-turbo κινητήρας 3.6 λίτρων στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου «σπρώχνει» με δύναμη 700 ίππων μέσω ενός χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου το σύνολο των μόλις 1320 κιλών λόγω του monocoque από ανθρακονήματα ως την τελική των 360 χλμ./ώρα, επιταχύνοντάς το από στάση στα 100 σε 3.5 δευτερόλεπτα  και από στάση στα 200 σε 9 δευτερόλεπτα. 

{gallery}kosmos/RUF_CTR{/gallery}