Στο γκαράζ του Horacio Pagani

Κοινοποίησε το άρθρο

Οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν επιτρέπουν ούτε καν να σταθμεύουν έξω από το «μαγαζί» τους αυτοκίνητα άλλων εταιριών και οι Προέδροι ή τα σημαντικά στελέχη αποφεύγουν και να αναφερθούν στον ανταγωνισμό, σα να μην υπάρχει.

 Στο γκαράζ του Horacio Pagani

Ο Horacio διαφέρει, έξω από τα κεντρικά της Pagani θα δει κανείς παρκαρισμένη την Porsche 918 ή την πρόσφατα αγορασμένη Ferrari TdF, εξάλλου δεν  έκρυψε ποτέ τον ενθουσιασμό του για τα υπέρ-αυτοκίνητα του ανταγωνισμού για αυτό και όταν αγοράζει ένα το παραλαμβάνει ο ίδιος. Τι λέει όμως για οτν ανταγωνισμό;

Porsche 918 «Η Porsche ήταν και παραμένει σημείο αναφοράς όταν μιλάμε για την κατασκευή sports car. Η Ferrari είναι ίνδαλμα, ένας θρύλος αλλά σε επίπεδο τεχνικό και εφαρμοσμένης μηχανικής η Porsche είναι αδιαμφισβήτητα τεράστια. Αγόρασα την 918 επειδή μου αρέσουν οι Porsche GT αν και δεν μου αρέσουν τα υβριδικά. Τότε γιατί την αγόρασα; Γιατί όταν αγοράζεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν είναι αγορά λογικής αλλά επειδή το αγάπησες. Τελεία και παύλα. Στην διάρκεια των τελευταίων δοκιμών της Huayra BC έναντι στην 918 στην πίστα της Imola αναρωτηθήκαμε πιο υπέρ-αυτοκίνητο είναι καλύτερο, πιο έχει τις καλύτερές επιδόσεις τα τελευταία χρόνια. Όλοι συμφωνήσαμε πως είναι η 918».  

Ferrari F12tdf «“Παρέλαβα πρόσφατα την Tour de France και την δοκίμασα σε μια μικρή βόλτα με παρέα με έναν πελάτη. Μετά από λίγο άρχισε να σιγοτραγουδά κάτι σαν Whitney Houston και Pavarotti. Απλά σε ανατριχιάζει. Είναι φανταστικό. Αφού μου ήρθε να φιλήσω το σήμα της Ferrari, μου σηκώνεται η τρίχα ακόμα και τώρα που σας το λέω».

Mercedes-AMG Project One «Μου αρέσει το γεγονός πως η AMG κατασκευάζει ένα αυτοκίνητο με τεχνολογία απευθείας από την F1. Θα αγοράσω ένα. Η Mercedes χρησιμοποιεί την τεχνολογία προς όφελος της με απίστευτο τρόπο  και αυτό φαίνεται από τις νίκες της στην F1. Πιστεύω πως είναι υπέροχο που κατασκευάζει ένα αυτοκίνητο με αυτήν την νικητήρια τεχνολογία».

Ford GT  «Ήμουν ο πρώτος που το παράγγειλε από την Ευρώπη. Η δική μου οπτική βλέπει ένα από τα πιο υπέροχα και αντικειμενικά πολύ όμορφα supercar της τελευταίας εικοσαετίας, με κινητήρα που θα μπορούσε να είναι πιο δυνατός.

Τέλος για την McLaren P1 λέει «Το κτήριο της McLaren είναι πράγματι εξαιρετικό, φανταστικό και ένα από τα πιο καταπληκτικά εργοστάσια στον κόσμο. Πιστέψτε με το επισκέφθηκα δύο φορές. Η προσοχή στην λεπτομέρεια είναι απίστευτη. Όσο για την P1 αν δεν ήταν υβριδική και δεν ζύγιζε 1400 κιλά θα είχα αγοράσει μια”.