Θα μπορούσε η Volvo να χρησιμοποιεί κινητήρες Mercedes; Τεχνολογία; Που οδεύει όλη αυτή η συγκεχυμένη κατάσταση; Πριν 5-6 δεκαετίες οι ρόλοι ήταν απολύτως διακριτοί και έτσι παρέμειναν για πολλά χρόνια, τελευταία όμως τα δεδομένα αλλάζουν και συμμαχίες αδιανόητες είναι πλέον δεδομένες.
Έτσι δεν προκαλεί η αγορά μετοχών αξίας 9 δις της Daimler από τον πρόεδρο Li Shufu της κινεζικής Geely, μαμά της Volvo και της Polestar. Ίσως θα μπορούσε να μπει και η Daimler στην Volvo, ίσως υπάρξει συνεργασία, ίσως αργότερα μια συγχώνευση. Οι δύο πλευρές αρνούνται τα πάντα αλλά το σταθερά αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο της Geely δεν μπορεί να είναι απλά μια επιχειρηματική κίνηση άνευ μεγάλης σημασίας. Η απάντηση στο που οδεύουν όλα είναι στην μονό-ποικιλία στον βωμό του χαμηλού κόστους. Σε μερικές δεκαετίες δεν θα υπάρχει καν η επιλογή μοντέλου αυτοκινήτου.