“Eyes on Gigi”: Διαδραστική καμπάνια για τη νέα BMW M2 Coupé

Κοινοποίησε το άρθρο

Με την ευκαιρία του λανσαρίσματος της νέας BMW M2 Coupé στις 16 Απριλίου, η BMW παρουσίασε μία ψηφιακή καμπάνια. Πρωταγωνιστές της ταινίας “Eyes on Gigi” είναι η νέα BMW M2 Coupé και η Αμερικανίδα Gigi Hadid, διάσημη στο χώρο της πασαρέλας, στην πρώτη της εμφάνιση σε διαφήμιση αυτοκινήτου.

Οι δυναμικές επιδόσεις και η ευελιξία της νέας BMW M2 Coupé και η αισθησιακή ομορφιά και έμφυτη κομψότητα της γοητευτικής Gigi Hadid ενέπνευσαν το διάσημο κινηματογραφικό παραγωγό και σεναριογράφο Marc Forster να δημιουργήσει κάτι πολύ ασυνήθιστο. Ο ίδιος έχει σκηνοθετήσει στο παρελθόν ταινίες όπως “James Bond – Quantum of Solace”, “Monster’s Ball” και “World War Z”.

Η ταινία αρχικά προβάλλεται αποκλειστικά στο YouTube και στο Facebook από τις 14 Απριλίου και καλεί τους θεατές να παίξουν ένα πολύ διαφορετικό παιχνίδι ‘παραπλάνησης’: Ξεκινώντας, η Gigi Hadid μπαίνει σε μία από τις τρεις παρκαρισμένες BMW M2 Coupé. Από εκεί και μετά, ο θεατής δεν πρέπει να χάσει από τα μάτια του τη Gigi και τη BMW M2 Coupé στην οποία μπήκε.

P90215977-highRes

Την επόμενη στιγμή, δύο ακόμα BMW M2 Coupé μπαίνουν στο παιχνίδι και μία καταιγιστική χορογραφία ξεκινά – κάνοντας την παρακολούθηση σχεδόν ακατόρθωτη.

Στο τέλος και οι πέντε M2 Coupé ακινητοποιούνται και ο θεατής πρέπει να αναγνωρίσει σε ποια από όλες βρίσκεται η Gigi Hadid.

Το θεαματικό ‘one-shot’ stunt γυρίστηκε σε ένα αεροδρόμιο στην Έρημο Mojave της Καλιφόρνια, υπό της οδηγίες του οσκαρικού κάμεραμαν Mauro Fiore (“Avatar”, “The Equalizer”). Η διαδραστική έκβαση του παιχνιδιού ολοκληρώνεται στον ειδικό ιστότοπο EyesOnGigi.com, όπου ο θεατής μπορεί να παρακολουθήσει την επική χορογραφία από προοπτική 360 μοιρών.

Το ‘Eyes on Gigi’ σηματοδοτεί επίσημα το ντεμπούτο συνεργασίας του top model από το Los Angeles με μία μάρκα αυτοκινήτων. «Είμαστε χαρούμενοι που η Gigi Hadid δέχτηκε να γίνει το πρόσωπο της παγκόσμιας καμπάνιας μας για τη νέα BMW M2 Coupé», σχολίασε ο Uwe Dreher, επικεφαλής Διεθνών Επικοινωνιών Μάρκας BMW, BMW i και BMW M. «Η Gigi και η M2 ταιριάζουν τρομερά: και οι δύο είναι ισχυρές προσωπικότητες με συναρπαστικά χαρίσματα».

Η Hadid δεν μπορούσε να κρύψει τον ενθουσιασμό της: «Η BMW είναι θρυλική μάρκα. Το γεγονός ότι γίνομαι το πρόσωπο αυτής της καμπάνιας είναι σίγουρα μία σημαντική στιγμή της καριέρας μου. Η M2 είναι τόσο cool και απολαυστική».

P90215982-highRes