Η τεχνολογία του συστήματος οδήγησης BMW eDrive που εξελίχθηκε για τα μοντέλα BMW i έφτασε στη νέα BMW Σειρά 7 με τη μορφή τριών plug-in υβριδικών, πολυτελών sedans.
Τα τρία μοντέλα αντλούν ισχύ από έναν πολυτάλαντο, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα τελευταίας γενιάς με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo και έναν ηλεκτροκινητήρα. Και οι δύο μαζί παράγουν 240 kW/326 hp. Η νέα BMW 740e iPerformance με στάνταρ μεταξόνιο και η νέα BMW 740Le iPerformance με μακρύ μεταξόνιο συναρπάζουν με τις σπορ επδόσεις τους, πετυχαίνοντας μέση κατανάλωση βενζίνης 2,2 – 2,0 lit / 100 km και εκπομπές CO2 50 – 45 grams / km (BMW 740Le iPerformance: 51 – 45 g/km). Στη νέα BMW 740Le xDrive iPerformance (κατανάλωση βενζίνης στο μικτό κύκλο: 2,5 – 2,1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 56 – 49 g/km), το ευφυές σύστημα τετρακίνησης κατανέμει τη συνδυασμένη ισχύ του κινητήρα καύσης και του ηλεκτροκινητήρα μόνιμα και ανάλογα με τις απαιτήσεις στους εμπρός και πίσω τροχούς.
Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις της νέας BMW Σειράς 7 υπόσχονται κορυφαία οδηγική απόλαυση, άνεση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και πολυτέλεια σε συνδυασμό με ηλεκτροκίνηση και μηδενικούς ρύπους. Τα μοντέλα BMW iPerformance αντιπροσωπεύουν την πιο διεξοδική εφαρμογή της φιλοσοφίας Efficient Dynamics. Τόσο το BMW eDrive όσο και η δομή αμαξώματος Carbon Core βασίζονται στην τεχνογνωσία της BMW i. Ως προς τη φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης, οι πελάτες ωφελούνται από καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που εξελίχθηκαν αρχικά για τη BMW i. Τα μοντέλα BMW 740e iPerformance, BMW 740Le iPerformance και BMW 740Le xDrive iPerformance μπορούν να παραγγέλνονται προαιρετικά με το αντιθαμβωτικό σύστημα BMW Laserlight, που έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο plug-in υβριδικό σπορ BMW i8.
Η ευφυής διαχείριση ενέργειας βελτιστοποιεί την συνεργασία κινητήρα καύσης και ηλεκτροκινητήρα. Η συμβολή του ηλεκτροκινητήρα αυξάνει αισθητά το απόθεμα ισχύος που εκφράζεται κυρίως με την άμεση απόκριση του κινητήρα. Η απόδοση βελτιώνεται με την ηλεκτρική υποστήριξη και τη χρήση ηλεκτροκίνησης σε διαδρομές πόλης και στην εξοχή, πετυχαίνοντας μία μοναδική συνύπαρξη οδηγικής απόλαυσης και βιωσιμότητας. Η μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών για τα plug-in υβριδικά μοντέλα, είναι 44 – 48 km για τις BMW 740e iPerformance και BMW 740Le iPerformance, ή 41 – 45 km για τη BMW 740Le xDrive iPerformance (οι τιμές ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο ελαστικού).
Ο κινητήρας καύσης με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo η οποία χρησιμοποιείται από τις plug-in υβριδικές εκδόσεις της νέας BMW Σειράς 7 είναι μέλος της νέας οικογένειας κινητήρων Efficient Dynamics. Παράγοντας μέγιστη ισχύ 190 kW/258 hp, είναι ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο μαζικής παραγωγής της BMW. Η άμεση παραγωγή ισχύος και η μέγιστη ροπή των 400 Nm – που είναι διαθέσιμη σε μεγάλο εύρος στροφών (1.550 – 4.400 rpm) – χαρίζει στη δίλιτρη μονάδα σπορ επιδόσεις σε συνδυασμό με έλεγχο και αξιοπιστία. Επιπλέον, ο νέος κινητήρας διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του.
Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που βασίζεται στην αρχή ενός σύγχρονου ηλεκτροκινητήρα μόνιμης διέγερσης έχει υψηλή απόδοση με μέγιστη ισχύ 83 kW/113 hp. Όπως συμβαίνει με τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, αποδίδει τη μέγιστη ροπή των 250 Nm από στάση. Η υποστήριξη που προσφέρει στον κινητήρα καύσης χαρίζει απολαυστική και άμεση επιτάχυνση. Επιπλέον, ο ηλεκτροκινητήρας εκτελεί χρέη γεννήτριας που – ανάλογα με την υβριδική λειτουργία που έχει επιλεγεί – αντλεί ισχύ είτε από την ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης ή με την αποδοτική αύξηση του φορτίου του κινητήρα. Στη συνέχεια, τροφοδοτεί την παραγόμενη ενέργεια στη μπαταρία υψηλής τάσης.
Ο ηλεκτροκινητήρας είναι πλήρως ενσωματωμένος στο οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic. Έτσι διασφαλίζεται η εξαιρετική απόδοση της ηλεκτροκίνησης, της υποστήριξης του κινητήρα και της ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης. Το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic έχει εξαιρετική εσωτερική απόδοση, μία εξαιρετικά σπορ και άνετη διαδικασία αλλαγών σχέσεων και συμπαγή δομή. Χειριστήρια αλλαγών σχέσεων στο τιμόνι (paddles) διατίθενται προαιρετικά, επιτρέποντας στον οδηγό να αλλάζει μηχανικά τις σχέσεις με εξαιρετική ταχύτητα και ευκολία.
Μέσα από την ευφυή συνεργασία του κινητήρα καύσης με τον ηλεκτροκινητήρα παράγεται ισχύς 240 kW/326 hp και συνδυασμένη μέγιστη ροπή 500 Nm. Η άμεση απόκριση σε κάθε κίνηση του γκαζιού και η σταθερά υψηλή ροπή επιτρέπουν στην BMW 740e iPerformance να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 5,4 δεύτερα και στη BMW 740Le iPerformance να ολοκληρώνει την ίδια κούρσα σε 5,5 δευτ.
Οι σπορ επιδόσεις του αυτοκινήτου συνοδεύονται από εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση βενζίνης και εκπομπών ρύπων. Οι νέες BMW 740e iPerformance και BMW 740Le iPerformance έχουν κατανάλωση καυσίμου 2.2 – 2.0 lit / 100 km στο μικτό κύκλο. Οι εκπομπές CO2 με αυτή την κατανάλωση είναι 50 – 45 gr / km (τιμές όπως υπολογίστηκαν στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών για plug-in υβριδικά οχήματα, μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο του επιλεγμένου ελαστικού). Η εξαιρετική απόδοση της τεχνολογίας BMW eDrive που βασίζεται στην τεχνογνωσία της BMW i επιβεβαιώνεται για μία ακόμα φορά στην ηλεκτροκίνηση με μηδενικούς ρύπους. Η κατανάλωση ηλεκτρισμού των plug-in υβριδικών πολυτελών sedan, όπως υπολογίστηκε στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, είναι 13,3 – 12,5 kWh / 100 km για τη BMW 740e iPerformance και 13,3 – 12,6 kWh / 100 km για τη BMW 740Le iPerformance (οι τιμές μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο ελαστικού που έχει επιλεγεί).
Η BMW 740Le xDrive iPerformance ακολουθεί τα χνάρια της BMW X5 xDrive40e iPerformance Sports Activity Vehicle ως το δεύτερο μοντέλο της μάρκας με μόνιμη τετρακίνηση κατά την ηλεκτροκίνηση, με την εμπλοκή του κινητήρα καύσης, αλλά και όταν χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα και τα δύο συστήματα κίνησης. Το ευφυές σύστημα τετρακίνησης διασφαλίζει κορυφαία πρόσφυση, βελτιστοποιημένη κατευθυντική ευστάθεια, αυξημένη ευελιξία, σπορ συμπεριφορά στις στροφές υπό όλες τις καιρικές και οδικές συνθήκες.
Η άριστα κατανεμημένη κινητήρια ισχύς μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών χαρίζει στη BMW 740Le xDrive iPerformance εξαιρετικά δυναμική επιτάχυνση, με την κούρσα 0 – 100 km/h να ολοκληρώνεται σε 5,3 δεύτ.
Εν τούτοις, η κατανάλωση βενζίνης της BMW 740Le xDrive iPerformance είναι μόλις 2,5 – 2,1 lit / 100 km στο μικτό κύκλο, ενώ οι σχετικές εκπομπές CO2 είναι 56 – 49 gr / km (οι τιμές όπως υπολογίστηκαν στον Ευρωπαϊκό κύκλο οδήγησης για plug-in υβριδικά οχήματα, μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο ελαστικού που έχει επιλεγεί). Η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας μικτού κύκλου της BMW 740Le xDrive iPerformance στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών κυμαίνεται μεταξύ 13,9 και 13,2 kWh / 100 km (οι τιμές μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο ελαστικού που έχει επιλεγεί).
{gallery}parousiaseis/BMW/740{/gallery}