Giulia και Stelvio NRING: Περιορισμένης διάθεσης “όπλα”

Κοινοποίησε το άρθρο

Διαθέσιμες, με μόλις 108 αυτοκίνητα από κάθε μοντέλο που προορίζονται μόνο για συλλέκτες και τους πιο πιστούς πελάτες της Alfa Romeo, οι νέες περιορισμένες εκδόσεις έχουν μοναδικό εξοπλισμό, όπως το αριθμημένο σήμα στο ταμπλό από ανθρακονήματα και τη μοναδική εμφάνιση Circuito Grey, αποκλειστικά διαθέσιμη σ’ αυτήν την περιορισμένη έκδοση.

Επιπλέον των αριστοτεχνικών χαρακτηριστικών που χαρακτηρίζουν όλα τα αυτοκίνητα Quadrifoglio, ο στάνταρ εξοπλισμός στην ειδική σειρά “NRING” είναι υπερπλήρης και περιλαμβάνει φρένα carbon-ceramic, αγωνιστικά καθίσματα Sparco® με κόκκινο γαζί και σκελετό από ανθρακονήματα, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Mopar® με λεβιέ με λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, τιμόνι από δέρμα και Alcantara, επίσης με λεπτομέρειες από ανθρακονήματα. Το μπροστινό σήμα και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεφτών είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, όπως και οι πλευρικοί μαρσπιέδες. Και η λίστα δεν τελειώνει εδώ…

Μνημειώδης ισχύς και κορυφαία τεχνολογία αιχμής

Τα μοντέλα Quadrifoglio είναι υποδείγματα ποιοτικής τεχνολογίας και κορυφαίας επίδοσης. Για παράδειγμα, στη Stelvio, ο βενζινοκινητήρας 2.9 V6 Bi-Turbo των 510 HP συνδυάζεται με το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης Q4, το οποίο εγγυάται μία αξεπέραστη απόδοση, πρόσφυση, οδηγική απόλαυση και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες. Και τα δύο αυτοκίνητα διαθέτουν επίσης το AlfaTM Chassis Domain Control, το οποίο συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να παρέχουν πάντοτε τη βέλτιστη απόδοση και τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα διαχειρίζεται και αναθέτει ταυτόχρονα συγκεκριμένες λειτουργίες στα διάφορα ενεργά συστήματα, όπως το Q4 all-wheel drive (στην Stelvio Quadrifoglio), το σύστημα AlfaTM Active Torque Vectoring, το AlfaTM Active Suspension, το ESC και τον επιλογέα AlfaTM DNA Pro με λειτουργία Race. Η τεχνολογία Torque Vectoring βελτιστοποιεί την κατανομή της ροπής στην Stelvio και στην Giulia και αναδεικνύει τον σπορ χαρακτήρα τους.

Οι δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι συμπλέκτες μέσα στο σύστημα Torque Vectoring καθιστούν εφικτό τον έλεγχο της παρεχόμενης ροπής σε κάθε ένα τροχό ξεχωριστά. Αυτό εξασφαλίζει τη βέλτιστη μεταφορά της ισχύος στο έδαφος σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ZF 8 σχέσεων, που παρέχεται σαν στάνταρ, είναι ειδικά καλιμπραρισμένο για να αλλάζει ταχύτητες σε μόλις 150 milliseconds όταν είναι στην λειτουργία Race. Το σύστημα μετάδοσης έχει μία ασφάλιση συμπλέκτη έτσι ώστε να δίνει στον οδηγό μία αίσθηση δύναμης και ακρίβειας, κατά την αλλαγή στην επιτάχυνση. Ανάλογα με τον τρόπο λειτουργίας που έχει επιλογέα AlfaTM DNA Pro το νέο αυτόματο κιβώτιο βελτιστοποιεί τη ρευστότητα, την άνεση και την ευκολία στην οδήγηση σε όλες τις συνθήκες, ακόμα κι εκτός πόλης, βελτιώνει ακόμα περισσότερο την αποδοτικότητα του καυσίμου και μειώνει τις εκπομπές του CO2.