Ο V12 της F12; O V10 της Audi, ο “μικρός” του BMW i8; Μια απλή ερώτηση με πολλές σωστές απαντήσεις αν και όπως εξελίσσεται η τεχνολογία ο κινητήρας είναι μάλλον ο τελευταίος τροχός της αμάξης.
Για παράδειγμα ένα Dodge Demon έχει κινητήρα Hemi V8 6.2 λίτρων που αποδίδει 840 ίππους, ενώ ο 3.9 λίτρων bi turbo της Ferrari 488 αποδίδει 661 ίππους και είναι βραβευμένος ως International Engine of the Year Performance που σημαίνει ότι ικανοποιεί όλες τις απαιτήσεις; Προφανώς όχι γιατί στον αντίποδα για παράδειγμα η Tesla δεν έχει καν κινητήρα -τρόπος του λέγειν- και ο μόνος θόρυβος που κάνει είναι αυτός των ελαστικών πάνω στην άσφαλτο. Η απάντηση στο ερώτημα γίνεται ακόμα πιο περίπλοκη αν βάλουμε στην συζήτηση και το BMW i8 η οποία έχει έναν 3κύλινδρο πετρελαιοκίνητο turbo κινητήρα σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκίνητο. Ίσως να μην υπάρχει απάντηση ίσως να είναι το ερώτημα λάθος. Ορίστε μερικοί κινητήρες που θεωρούνται από τους καλύτερους.
BMW 1.5– 3 κύλινδροι – πετρέλαιο: σειρά 1,2 και 3
Ferrari 3.9 biturbo V8: 488 GTB/Spider
Ferrari 6.3 -V12: F12, F12 TdF, LaFerrari
VW 1.5 TSI Evo: VW Golf
Mercedes AMG 4.0 Biturbo V8: GT, GT S, C63 κτλ
Aston Martin 5.2 V12 biturbo: DB11
Porsche 4.0 flat-six: 911 R, 911 GT3, GT3RS
Lamborghini 6.5 V12: Aventador S
Audi/Lamborghini 5.2 V10: R8 V10/ Huracan
BMW 3.0 6κύλινδρο: M550d/X550d
Bugatti 8.0 W16 quad-turbo: Chiron
{gallery}parousiaseis/best_engine{/gallery}