Η ŠKODA κάνει την αυτοκίνηση του μέλλοντος ένα μόνιμο χαρακτηριστικό της καθημερινής της ζωής. Τα ηλεκτρικά οχήματα παίζουν έναν σημαντικότατο ρόλο στην παγκόσμια στρατηγική ανάπτυξης της εταιρίας. Εκτός από τα plug-in υβριδικά οχήματά της, η ŠKODA θα έχει στη σειρά της άλλα πέντε πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως το 2025.
Από εκείνο το χρονικό σημείο και μετά, ένα σε κάθε τέσσερα αυτοκίνητα που πουλά η εταιρία παγκοσμίως θα είναι εξωτερικά φορτιζόμενο υβριδικό ή θα διαθέτει αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα οδήγησης. Όλα τα μοντέλα της ŠKODA, το οποία θα έχουν μηδενική εκπομπή ρύπων στο μέλλον, θα εντυπωσιάζουν με τα ποιοτικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εταιρία: με τη μεγάλης αυτονομίας, εύκολη στη χρήση τεχνολογία φόρτισης και με την εξαιρετική οικονομική απόδοση, η ŠKODA κάνει την ηλεκτροκίνηση “Simply Clever”.
Στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η ŠKODA παρουσιάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Το ŠKODA VISION E κινείται αυτόνομα σε επίπεδο 3. Η σχεδίαση του ŠKODA VISION E ενσαρκώνει όλα τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της μάρκας για τα ηλεκτρικά οχήματα. Οι αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες και τα τέσσερα ανεξάρτητα περιστρεφόμενα καθίσματα προσφέρουν ένα θέαμα που αιχμαλωτίζει το μάτι. Δεν υπάρχουν πια πλαϊνοί καθρέφτες – ό,τι συμβαίνει γύρω από το όχημα μεταδίδεται από κάμερες σε οθόνες. Το ŠKODA VISION E καταργεί τις κολώνες Β [μεσαίες] για ακόμη μεγαλύτερο χώρο. Σε σχέση με το όχημα που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στη Σαγκάη, το εμπρόσθιο μέρος έχει εξελιχθεί ακόμη πιο πολύ και τώρα διαθέτει ακόμη περισσότερη προσωπικότητα. Η ευρυχωρία, τα κορυφαία συστήματα υποστήριξης οδηγού καθώς και τα πολυάριθμα «Simply Clever» χαρακτηριστικά εκφράζουν απόλυτα τη φιλοσοφία της ŠKODA.
Το ŠKODA VISION E κινείται αυτόνομα σε επίπεδο 3. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί, για παράδειγμα, να οδηγείται μόνο του σε εθνικές οδούς. Τα συστήματα λειτουργίας ελέγχουν την προσπέραση και τους ελιγμούς αποφυγής, επιταχύνουν και φρενάρουν. Σε επικίνδυνες καταστάσεις, ο οδηγός ειδοποιείται να αναλάβει ξανά το τιμόνι μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό περιθώριο. Από το επίπεδο 3, τα οχήματα επικοινωνούν αυτόματα με άλλα οχήματα. Αυτό τους επιτρέπει να πληροφορούν το ένα το άλλο για πιθανούς κινδύνους.