To Civic Hatchback Prototype κάνει παγκόσμια πρεμιέρα

Κοινοποίησε το άρθρο

Η επόμενη γενιά Civic hatchback κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της σε μορφή πρωτοτύπου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2016.

Η σχεδίαση του πρωτοτύπου προαναγγέλλει μία σημαντική αλλαγή από τις προηγούμενες εκδόσεις της βασικού Ευρωπαϊκού μοντέλου της Honda εστιάζοντας στην τολμηρή σχεδίαση και στην ικανοποιητική δυναμική συμπεριφορά.

Ο JeanMarc Streng, Γενικός Διευθυντής της Honda Motor Europe, Τομέας Αυτοκινήτων, σχολίασε: «Το Civic είναι ένα βασικό μοντέλο για την Ευρώπη με ισχυρές πωλήσεις και παράδοση στην παραγωγή. Για πολλούς Ευρωπαίους πελάτες, το Civic είναι συνώνυμο με τη μάρκα Honda. Το νέο Civic hatchback συνεχίζει αυτή την παράδοση, και ευελπιστούμε ότι θα συνεχίσει να είναι βασικός πυλώνας για τις Ευρωπαϊκές μας δραστηριότητες. Είμαστε ενθουσιασμένοι με την εξέλιξη της νέας γενιάς του μοντέλου και ανυπομονούμε για το λανσάρισμά του στις αρχές του 2017.»

Το νέο Civic hatchback θα είναι 30 mm φαρδύτερο, 20 mm χαμηλότερο και 130 mm μακρύτερο από την τρέχουσα γενιά. Νέοι μεγαλύτεροι και φαρδύτεροι τροχοί και ελαστικά χαρίζουν μία αίσθηση αυτοπεποίθησης, ενώ το μακρύ μεταξόνιο, οι κοντοί πρόβολοι και οι αεροδυναμικές επιφάνειες της καμπίνας επιτείνουν τη δυναμική αίσθηση του εξωτερικού.

Μπροστά, ο κοντός πρόβολος με τους μεγάλους αεραγωγούς διαμορφώνουν μία πιο δυναμική οπτική ταυτότητα για την οικογένεια Honda. Προβολείς και φώτα ημέρας LED ρέουν κάτω από το τολμηρό, ανάγλυφο καπό προς τους τονισμένους θόλους των τροχών.

Civic Hatchback Prototype Rear Final

Οι αεροδυναμικές γραμμές του αμαξώματος συνεχίζονται στο προφίλ με τη μεσαία γραμμή να ενσωματώνει τις λαβές των εμπρός & πίσω θυρών πριν ‘σβήσουν’ σταχαρακτηριστικά πίσω φώτα LED σχήματος C. Μία δεύτερη, χαμηλότερη χαρακτηριστική γραμμή εκτείνεται πίσω από τους εμπρός τροχούς και μέσω των θυρών συναντά τους θόλους των πίσω τροχών, τονίζοντας τη σφηνοειδή γραμμή. Η σχεδίαση του πίσω προφυλακτήρα απηχεί την πολύ δυναμική φύση του υπόλοιπου αυτοκινήτου.

Ο Daisuke Tsutamori, Project Leader υπεύθυνος για το στυλ του Prototype μιλά για το πώς γεννήθηκε και υλοποιήθηκε η ιδέα: «Ξέραμε ότι θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα εντυπωσιακό και ξεχωριστό εξωτερικό που θα αμφισβητούσε το συμβατικό στυλ των Ευρωπαϊκών compact μοντέλων, θα παρέμενε όμως πιστό στις αυθεντικές βασικές αξίες του Civic. Το αποτέλεσμα είναι ένα πάντρεμα ιδιαίτερης και σπορ σχεδίασης, ικανοποιητικής δυναμικής συμπεριφοράς και ευέλικτης πρακτικότητας.»

Το νέο Civic Hatchback θα διατίθενται με γκάμα τριών κινητήρων: βενζινοκινητήρες 1.0-L & 1.5-LVTEC TURBO, και ανανεωμένος 1.6 iDTEC diesel. Το Civic θα είναι το πρώτο Ευρωπαϊκό μοντέλο που θα περιλαμβάνει τους δύο νέους βενζινοκινητήρες και το πρώτο παγκοσμίως που διατίθεται με χιλιάρη.

Οι νέοι κινητήρες αποτελούν τμήμα της αυξανόμενης γκάμας Earth Dreams Technology της Honda και στοχεύει σε ένα συνδυασμό δυναμικών επιδόσεων, κορυφαίας ισχύος για τον κυβισμό τους και εξαιρετικής οικονομίας καυσίμου.

Βασισμένοι σε μία εντελώς νέα δομή και αξιοποιώντας τα νέα συστήματα turbo, οι βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων για μείωση των τριβών και πετυχαίνουν κορυφαία ισχύ και περιβαλλοντικές επιδόσεις. Ένας υπερσυμπιεστής με χαμηλή ροπή αδράνειας και υψηλή απόκριση, σε συνδυασμό με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού επιδιώκει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ υψηλής ισχύος και ροπής, υπερτερώντας των συμβατικών ατμοσφαιρικών κινητήρων.

Civic Hatchback Prototype Rear Quarter View  Final

Μία ανανεωμένη έκδοση του δημοφιλούς και αποδοτικού 1.6 iDTEC diesel της Honda – μοναδική στα Ευρωπαϊκά μοντέλα – θα προσφέρεται μαζί με τους δύο νέους βενζινοκινητήρες. Ο turbodieselcommonrail υιοθετεί εκτενείς τεχνολογίες που μειώνουν την τριβή, βελτιώνουν τις επιδόσεις και αυξάνουν την οικονομία καυσίμου. Το σύστημα απαρτίζουν ένας μικρός, υψηλής απόδοσης υπερσυμπιεστής, σύστημα EGR (ανακύκλωσης καυσαερίων) χαμηλής πίεσης και κυλινδροκεφαλή υψηλής ροής και έντονου στροβιλισμού. Ένας νέος άκαμπτος αλλά ελαφρύς στρόφαλος και ένα χυτό, αλουμινένιο μπλοκ ανοικτού τύπου, ανθεκτικό στις υψηλές πιέσεις μειώνουν το βάρος και διασφαλίζουν υψηλά επίπεδα αντοχής.

Η Ευρωπαϊκή μονάδα της Honda, (HUM), θα γίνει παγκόσμιος κόμβος παραγωγής για τη 10η γενιά Civichatchback. Η Honda έχει επιβεβαιώσει επένδυση 270 εκατομμυρίων Ευρώ σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους παραγωγής εν όψει της προετοιμασίας για το νέο μοντέλο, το οποίο θα εξάγεται σε όλο τον κόσμο, ακόμα και στις ΗΠΑ. Η επένδυση αποτελεί τμήμα ενός μακροπρόθεσμου οράματος για το Ευρωπαϊκό εργοστάσιο στις παγκόσμιες δραστηριότητες της Honda.

Ο Jason Smith, Διευθυντής της HUM, σχολίασε, «Με την καθιέρωση της HUM ως παγκόσμιας μονάδας παραγωγής του νέου Civic hatchback, η Honda καταδεικνύει την μακροπρόθεσμη δέσμευσή της στην παραγωγή σε Βρετανία και Ευρώπη.

Το γεγονός αυτό είναι απίστευτα σημαντικό για την παραγωγική μονάδα HUM και ανταμείβει τη δέσμευση και προσπάθεια των εταίρων της Honda τα τελευταία χρόνια. Σαν μία παγκόσμια μονάδα παραγωγής για το Civic hatchback ανυπομονούμε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο την ευκαιρία για εξαγωγή αυτού του μοντέλου όχι μόνο στους Ευρωπαίους πελάτες μας αλλά και σε βασικές παγκόσμιες αγορές.»

{gallery}parousiaseis/honda/Civic_Hatchback_Prototype{/gallery}