Το λάδι της LIQUI MOLY παραμένει το δημοφιλέστερο για επαγγελματικά οχήματα

Κοινοποίησε το άρθρο

Η γερμανική εταιρεία LIQUI MOLY που εξειδικεύεται στα λάδια και τα πρόσθετα συνεχίζει να μαζεύει διακρίσεις. Κατά τη διάρκεια της κλαδικής έκθεσης Automechanika στη Γερμανία, η επιχείρηση διακρίθηκε ως η «καλύτερη επωνυμία του Profi Werkstatt» στην κατηγορία των λαδιών και λιπαντικών. Έτσι, ο ειδικός στα χημικά προϊόντα αυτοκινήτου διατηρεί τη θέση του στην κορυφή και στην τρίτη ψηφοφορία αναγνωστών των εκδόσεων Huss.

«Τρίτη ψηφοφορία, τρίτη νίκη – τα πράγματα δεν θα μπορούσαν να είναι καλύτερα», δηλώνει ξεκάθαρα ο Peter Baumann. Είναι υπεύθυνος για τις παγκόσμιες δραστηριότητες μάρκετινγκ της LIQUI MOLY και παρέλαβε το βραβείο για την «καλύτερη επωνυμία του Profi Werkstatt» στην Automechanika. Η σημαντικότερη κλαδική έκθεση για αναλώσιμα και εξαρτήματα επισκευών διοργανώνεται κάθε δύο χρόνια στη Φρανκφούρτη. Από το 2014, οι εκδόσεις Huss καλούν τους αναγνώστες του τεχνικού εντύπου τους Profi Werkstatt να ψηφίσουν και χρησιμοποιούν τη διοργάνωση ως χώρο για την απονομή των βραβείων. Από τότε, η LIQUI MOLY συμπεριλαμβάνεται σταθερά στον κατάλογο των νικητών.

Μόνο φέτος, η εταιρεία που εξειδικεύεται στα λιπαντικά κέρδισε σε επτά ψηφοφορίες αναγνωστών, ορισμένες από τις οποίες διενεργήθηκαν από τα μεγαλύτερα γερμανικά περιοδικά αυτοκινήτου. Ωστόσο, ούτε ίχνος επανάπαυσης: «Κάθε χρόνο περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε αν θα κερδίσουμε βραβεία», λέει ο διευθυντής μάρκετινγκ και προσθέτει: «Εν τέλει, πρόκειται για μια διάκριση για ολόκληρη την ομάδα της LIQUI MOLY, γιατί όλοι συνέβαλαν στην επιτυχία».

Και τα αποτελέσματα έχουν μεγάλη σημασία για τη LIQUI MOLY, διότι οι ψηφοφόροι καταπιάνονται εντατικά με το θέμα του αυτοκινήτου και των επαγγελματικών οχημάτων και ταυτίζονται με αυτό. «Οι αναγνώστες του τεχνικού εντύπου Profi Werkstatt είναι στην πράξη επαγγελματίες, οι οποίοι χρησιμοποιούν καθημερινά στη δουλειά τους τα προϊόντα για τα οποία ψήφισαν. Γι’ αυτό δίνουμε μεγάλη σημασία στο συγκεκριμένο έντυπο», συμπληρώνει ο υπεύθυνος μάρκετινγκ.

Ιδίως όταν στην αγορά των επαγγελματικών οχημάτων επικρατεί σκληρός ανταγωνισμός. Κυριαρχεί η προσφορά, όχι η ζήτηση. Σε 22 κατηγορίες συμμετείχαν περισσότερες από 200 επωνυμίες. Συνολικά ψήφισαν περισσότεροι από 20.000 αναγνώστες. Με δεδομένη αυτήν την ποικιλία, ο ρόλος που παίζουν οι επωνυμίες στην απόφαση αγοράς είναι εξαιρετικά σημαντικός. Ο Peter Baumann δηλώνει: «Κατευθύνουν τον πελάτη, παρέχουν ένα συναισθηματικό πρόσθετο όφελος κατά την επιλογή του προϊόντος και δημιουργούν σχέσεις εμπιστοσύνης».