Opel OnStar: Πάνω από 21.000 κλήσεις έκτακτης ανάγκης από όλη την Ευρώπη

Κοινοποίησε το άρθρο

Αυτοκίνητα Opel με OnStar κυκλοφορούν στους δρόμους εδώ και 18 μήνες. Σήμερα, το ένα στα δύο νέα Opel στην Ευρώπη είναι εξοπλισμένο με το επαναστατικό σύστημα.

Opel OnStar: Πάνω από 21.000 κλήσεις έκτακτης ανάγκης από όλη την Ευρώπη

Το σύστημα προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας περιλαμβάνει Αυτόματη Απόκριση σε Σύγκρουση όλο το 24ωρο  (Automatic Crash Response), Διάγνωση Οχήματος (Vehicle Diagnostics), Υποστήριξη Κλεμμένου Οχήματος (Stolen Vehicle Assistance) και Wi-Fi Hotspot για εξαιρετική συνδεσιμότητα. Τους τελευταίους 18 μήνες, το Opel OnStar έχει ήδη καταγράψει πάνω από εννέα εκατομμύρια διαδράσεις, περίπου οι μισές από τις οποίες μέσω smartphones και myOpelApp. Τώρα, οι συνδρομητές Opel OnStar θα έχουν στη διάθεσή τους και άλλες υπηρεσίες, όπως κράτηση δωματίου σε ξενοδοχείο[1] ή ανεύρεση χώρου στάθμευσης[2] μέσω ενός Συμβούλου OnStar. Μέχρι το τέλος της χρονιάς, η Opel προγραμματίζει να προσφέρει το OnStar σε 33 χώρες σε όλη την Ευρώπη και σε 23 γλώσσες.

Από το καλοκαίρι του 2015, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Opel OnStar έχει λάβει πάνω από 21.000 κλήσεις έκτακτης ανάγκης όπως αυτή της Paula. Η ανταπόκριση σε τέτοιες κλήσεις είναι μία από τις πολλές καινοτόμες λειτουργίες που κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο άνετη. Τώρα οι Σύμβουλοι OnStar μπορούν να βοηθούν και στην ανεύρεση και κράτηση ενός δωματίου ξενοδοχείου ή στον εντοπισμό του κατάλληλου σημείου για τη στάθμευση του αυτοκινήτου. Και οι δύο υπηρεσίες που λανσαρίστηκαν με το νέο Opel Insignia θα διατίθενται για όλα τα μοντέλα από το ADAM μέχρι το Zafira και θα επεκτείνουν τις παροχές του συστήματος προσωπικής συνδεσιμότητας & υποστήριξης με ένα ισχυρό 4G/LTE Wi-Fi Hotspot[3].

Opel-OnStar-303831

Νέες υπηρεσίες OnStar διευκολύνουν το κλείσιμο δωματίου σε ξενοδοχείο και το παρκάρισμα

Οι οδηγοί του νέου Opel Insignia, για παράδειγμα, μπορούν εύκολα να κλείνουν ένα δωμάτιο σε ξενοδοχείο καθ’ οδόν. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες OnStar μπορούν να βρίσκουν κατάλληλο χώρο για να περάσουν τη νύχτα ακόμα και όταν βρίσκονται σε μία άγνωστη πόλη. Ο οδηγός μπορεί να επικοινωνήσει με το Σύμβουλο OnStar μέσω του μπλε μπουτόν ο οποίος, στη συνέχεια, θα κάνει αναζήτηση ή θα κλείσει ακόμα και δωμάτιο στην επιθυμητή κατηγορία τιμής. Αυτό γίνεται μέσω booking.com – μιας επιτυχημένης εταιρείας που διανύει ήδη πάνω από δύο επιτυχημένες δεκαετίες σε αυτό το χώρο της βιομηχανίας.

Επιπλέον, το OnStar θα προσφέρει μία δεύτερη νέα υπηρεσία που σας απαλλάσσει από το άγχος της αναζήτησης κατάλληλου χώρου στάθμευσης. Οι χρήστες OnStar μπορούν να επικοινωνήσουν με ένα Σύμβουλο που θα τους κατευθύνει στο κατάλληλο χώρο στάθμευσης και θα στείλει την ακριβή διεύθυνση στο σύστημα πλοήγησης. Αυτό γίνεται μέσω Parkopedia, μιας σημαντικής παρόχου υπηρεσιών στάθμευσης.


[1]Μέσω booking.com. Απαιτούνται διεύθυνση email και πιστωτική κάρτα.

[2]Μέσω Parkopedia.

[3]Οι Υπηρεσίες WiFiHotspot απαιτούν λογαριασμό με τηλεπικοινωνιακό πάροχο. Χρεώσεις ισχύουν μετά το πέρας της προβλεπόμενης δοκιμαστικής περιόδου. Όλες οι υπηρεσίες υπόκεινται στην κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας και διαθεσιμότητας. Ελέγξτε για τοπικούς περιορισμούς και χρεώσεις των υπηρεσιών.