Η Mazda εξελίσσει τον αυτό-αναφλεγόμενο βενζινοκινητήρα σε επίπεδο παραγωγής και υπόσχεται έως και 30% μείωση στην κατανάλωση στα αυτοκίνητα της σειράς 3 του 2018.
Ο κινητήρας με την ονομασία «Biesel» λειτουργεί χωρίς μπουζί και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη θερμική απόδοση άρα χαμηλότερη κατανάλωση και χαμηλή εκπομπή ρύπων. Το σύστημα ομογενούς συμπιεσμένης ανάφλεξης (HCCI = Homogeneous Charge Compression Ignition) χρησιμοποιεί καύσιμο με χαμηλό βαθμό «βρασμού» δημιουργώντας την ανάφλεξη όχι στο μπουζί όπως στην βενζίνη ή στο μπεκ όπως στο πετρέλαιο αλλά ταυτόχρονα σε κάθε σημείο στον θάλαμο καύσης.
Η φιλοσοφία συνδυασμού της τεχνολογίας βενζίνης και πετρελαίου δεν είναι καινούργια, το 2007 εργαζόταν η Mercedes πάνω σε αυτήν με το ονομαζόμενο «DiesOtto» αλλά VW και GM προσπάθησαν να συνδυάσουν Benzin και Diesel δημιουργώντας το «Biesel». Γεγονός είναι πως η Mazda επενδύει ταυτόχρονα και στην παραγωγή ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου το 2019 αλλά και ενός Plug-in Υβριδικού.