Μία πρόταση Seat με φυσικό αέριο για κάθε ανάγκη

Κοινοποίησε το άρθρο

Η πλήρης γκάμα SEAT CNG περιλαμβάνει τα Mii Ecofuel, Ibiza TGI, Arona TGI και Leon TGI, που σημαίνει ότι υπάρχει ένα όχημα τροφοδοτούμενο με CNG που ταιριάζει σε κάθε τρόπο ζωής και εκμεταλλεύεται το ταχύτατα αναπτυσσόμενο δίκτυο CNG στην Ευρώπη.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

SEAT Arona και Ibiza με σημαντικές εκπτώσεις

Σε δελεαστικές τιμές προσφέρονται αυτήν την εποχή τα SEAT Arona και Ibiza, τα οποία συνοδεύονται και από προνομιακά χρηματοδοτικά προγράμματα   Το SEAT Arona, ένα από...

SEAT MO 125 με μειωμένη τιμή

Το ηλεκτρικό SEAT MO 125 γίνεται τώρα ακόμα πιο δελεαστικό, αφού προσφέρεται με έκπτωση αλλά και κρατική επιδότηση   Η επίσημη αντιπροσωπεία της SEAT στην Ελλάδα,...

SEAT Leon με μειωμένες τιμές

Σημαντικά μειωμένες τιμές για τα SEAT και CUPRA Leon περιλαμβάνει ο πρόσφατος τιμοκατάλογος της ΤΕΧΝΟΚΑΡ   Η TEXNOKAΡ, η επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα των SEAT και...

Κάθε όχημα έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί στις εγκαταστάσεις της SEAT στο Martorell και αντιπροσωπεύει ένα ακόμα βήμα στο πρόγραμμα ανάπτυξης οχημάτων της εταιρείας, παρουσιάζοντας τα οφέλη από τη χρήση του CNG ως κύριο καύσιμο, προσφέροντας μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις χωρίς να μειώνει την οδηγική απόλαυση.

Ένα όχημα CNG μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 25% σε σύγκριση με ένα ισοδύναμο αμιγώς βενζινοκίνητο. Παράλληλα με τα όποια οικολογικά και φορολογικά πλεονεκτήματα, η τεχνολογία TGI προσφέρει εξαιρετικά χαμηλό κόστος ανά χιλιόμετρο, έως και 50% φθηνότερο από ένα ισοδύναμο μοντέλο βενζίνης και 30% από ένα ντίζελ.

Με την τεχνολογία CNG, η SEAT έχει το πλεονέκτημα να είναι σε θέση να προσφέρει στους πελάτες μια πραγματική εναλλακτική λύση, τόσο αποτελεσματική όσο και σύγχρονη, σε ένα όχημα που κοστίζει ουσιαστικά το ίδιο με ένα ισοδύναμο μοντέλο Diesel. Επιπλέον, το κόστος συντήρησης των μοντέλων TGI είναι παρόμοιο με εκείνο των παραδοσιακών οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σε κανονικά σενάρια οδήγησης, τα οχήματα SEAT CNG χρησιμοποιούν μόνο βενζίνη ως εναλλακτικό καύσιμο όταν οι δεξαμενές CNG είναι άδειες, αν και αυτό συμβαίνει σπάνια. Αλλά ακόμη και σε περίπτωση χρήσης της δεξαμενής βενζίνης, η αλλαγή είναι τόσο ομαλή που ο οδηγός είναι απίθανο να την παρατηρήσει.

Όλες οι εκδόσεις TGI συμμορφώνονται με τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας.

Τα αυτοκίνητα που τροφοδοτούνται με CNG, χρησιμοποιούν δύο (Mii Ecofuel) ή τρεις (Ibiza, Arona και Leon TGI) δεξαμενές CNG, ένα στόμιο τροφοδοσίας τοποθετημένο δίπλα από εκείνο πλήρωσης βενζίνης, αισθητήρες πίεσης αερίου και έναν ηλεκτρονικό ρυθμιστή πίεσης δύο σταδίων ο οποίος ελέγχει αποδοτικά τη διανομή αερίου στον κινητήρα CNG. Οι TGI εκδόσεις είναι ουσιωδώς τροποποιημένες και έχουν αρκετά ειδικά εξαρτήματα για τη βέλτιστη λειτουργία με αέριο και βενζίνη, καθώς επίσης και εξαρτήματα ειδικά προσαρμοσμένα στα χαρακτηριστικά καύσης φυσικού αερίου (ενισχυμένα έμβολα και βελτιστοποιημένα ελατήρια εμβόλων, ενισχυμένα έδρανα, ειδικοί εκκεντροφόροι, υλικά οδηγών βαλβίδων και ενισχυμένες έδρες βαλβίδων, βαλβίδες εξαγωγής αζώτου, αισθητήρας λάμδα και καταλυτικός μετατροπέας βελτιστοποιημένα για συνεργασία με μεθάνιο, κ.ά.).

Αν και το CNG αποθηκεύεται σε υψηλή πίεση (περίπου 200bar), οι δεξαμενές αποθήκευσης είναι κατασκευασμένες και πιστοποιημένες ώστε να αντέχουν περισσότερο από το διπλάσιο της μέγιστης πίεσης. Τα τμήματα σωλήνων υψηλής πίεσης είναι κατασκευασμένα από ανοξείδωτο χάλυβα και οι ηλεκτρονικές βαλβίδες ασφαλείας απομονώνουν κάθε τμήμα του κυκλώματος. Οι δεξαμενές είναι εφοδιασμένες με θερμικές ασφάλειες που ανοίγουν στην απίθανη περίπτωση της υπερβολικής θερμότητας για να απελευθερώσουν το αέριο που στη συνέχεια διαλύεται με ασφάλεια.