Το Nissan Juke δέχτηκε την περιποίηση των ανθρώπων της Nissan, οι οποίοι φρόντισαν να το δυναμώσουν και να αποδίδει από τον 1,2 λτ. Turbo κινητήρα 135 ίππους.
Το μικρό SUV της ιαπωνικής μάρκας διαθέτει μια αρκετά προχωρημένη εμφάνιση, που ακόμα κι αν μετρά χρόνια στην αγορά, καταφέρνει να ξεχωρίζει με το παρουσιαστικό του. Μαζί με τη ανανέωση του μοντέλου, ήρθε και η προσθήκη ενός downsized κινητήρα 1,2 λίτρων. Αυτόν τον κινητήρα αναβάθμισε η ελληνική αντιπροσωπεία, αυξάνοντας την ιπποδύναμή του στους 135 ίππους.
Ο εγκέφαλος που κάνει τη διαφορά
Ο 1,2 λίτρων κινητήρων που φοράει το εντυπωσιακό μικρό SUV αποδίδει από το εργοστάσιο 115 ίππους. Όμως ο ανταγωνισμός στην εν λόγω κατηγορία έρχεται ελαφρώς πιο δυνατός και για το λόγο αυτό η ελληνική αντιπροσωπεία φρόντισε να δυναμώσει το μοντέλο της ώστε να γίνει πιο ανταγωνιστικό στην εμπορική μάχη. Η αύξηση της ισχύος στο Nissan Juke, προέρχεται από την τοποθέτηση ενός μικρού εγκεφάλου, ο οποίος επεμβαίνει στη λειτουργία της κεντρικής μονάδας διαχείρισης του turbo κινητήρα. Έτσι λοιπόν, η ισχύς ανέβηκε κατά 17,5% και η ροπή μετά 8,5%, με τα νούμερα να αγγίζουν τους 135 ίππους και τα 210 Nm αντίστοιχα. Κι όλα αυτά με κόστος 500 ευρώ για τον εγκέφαλο, συν ότι σας πάρει για την εγκατάσταση ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής της Nissan, ενώ προσφέρεται και εγγύηση καλής λειτουργίας.
Βελτίωση και των επιδόσεων
Η παραπάνω προσθήκη δεν βελτίωσε μόνο τα νούμερα ισχύος και ροπής στο χαρτί, αλλά και στην πράξη. Το μοτέρ είναι δυνατό και πρόθυμο σε ευρύ φάσμα στροφών, «αρπάζοντας» μάλιστα από χαμηλά. Συγκριτικά με τον «απλό» 1,2 λίτρων κινητήρα, το βελτιωμένο Juke διαθέτει περισσότερο εκρηκτικές επιταχύνσεις εν κινήσει, με τις προσπεράσεις να πραγματοποιούνται τάχιστα και χωρίς ο οδηγός να ανεβοκατεβάζει σχέσεις στο 6αρι μηχανικό κιβώτιο. Αυτό, διαθέτει ακριβές κούμπωμα και δεν θα διαμαρτυρηθεί όσο γρήγορα κι αν αλλάζετε τις σχέσεις. Το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει επαρκή πληροφόρηση, επιτρέποντας στον οδηγό να χαρεί αρκετά στην αγαπημένη του στριφτερή διαδρομή. Βέβαια αν επιμείνετε στο πάτημα του δεξιού πεντάλ, η κατανάλωση θα είναι ελαφρώς τσιμπημένη. Το Juke έχει σαφέστατα ασφάλτινο προσανατολισμό, τόσο λόγω της σφιχτής ρύθμισης της ανάρτησης, ενώ και τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά απαιτούν λεπτεπίλεπτους χειρισμούς. Βέβαια το ικανοποιητικό ύψος από το έδαφος (18 εκατοστά) επιτρέπει στο μικρό SUV της Nissan να περνά από κακοτράχαλα σημεία όπου ένα συμβατικό αυτοκίνητο θα έκανε πίσω.
Σπιρτόζικη εμφάνιση παρά τα χρόνια του
Το Nissan Juke από την αρχή της καριέρας του ξεχώριζε με την νεανική (για πολλούς ίσως κι εκκεντρική) εμφάνισή του. Αισθητικά δεν έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές, αλλά το σημαντικότερο όλων, είναι η επανασχεδίαση του χώρου αποσκευών, η χωρητικότητα του οποίου αγγίζει πλέον τα 354 λίτρα. Την δυνατότερη έκδοση του Juke δεν πρόκειται να την αναγνωρίσετε από κάποιο σχετικό λογότυπο, ούτε από κάποια άλλα στοιχεία της εμφάνισής του.
Το εσωτερικό παραμένει όμοιο όπως και στις άλλες εκδόσεις του Juke, το οποίο είναι ελαφρώς στενάχωρο, ενώ θα θέλαμε και τη θέση οδήγησης ελαφρώς πιο χαμηλά τοποθετημένη. Οι χώροι για μικροαντικείμενα επαρκούν, όπου με άνεση θα βολέψετε τα αντικείμενα της καθημερινότητάς σας.
Συνειδητή επιλογή που αξίζει τα λεφτά της
Το Nissan Juke με τον αναβαθμισμένο κινητήρα, είναι ιδανικό μοντέλο για την μερίδα του αγοραστικού κοινού, που αναζητά ένα μικρό SUV με εκκεντρική εμφάνιση, καλή οδική συμπεριφορά και αξιόλογες επιδόσεις. Μοναδικό μελανό σημείο, η ελαφρώς τσιμπημένη κατανάλωση καυσίμου όταν ο οδηγός επιμείνει στο γκάζι, κόστος μικρό για τις βελτιωμένες επιδόσεις που θα απολαύσει ο petrolhead οδηγός._ Γ.Μούζος
(+) Λειτουργία κινητήρα, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, κόστος αναβάθμισης
(-) Κατανάλωση υπό πίεση