Δεν υπάρχει αμφιβολία, στην κορυφή του WEC δηλαδή του παγκόσμιου πρωταθλήματος αγώνων αντοχής υπάρχει αταξία. Στην κατηγορία LMP1 κυριαρχεί η υβριδική τεχνολογία με την Audi, την Porsche και την Toyota να εναλλάσσονται στην κορυφή τα τελευταία χρόνια. Το 2018 όμως η ιστορία θα αλλάξει, το 2016 έφυγε η Audi, φέτος ακολούθησε η Porsche αφήνοντας την Toyota μόνη στην κορυφή να απολαμβάνει την δόξα.
Η προσπάθεια να μετριάσει η FIA την δύναμη των LMP1 ομάδων δίνοντας την ευκαιρία και σε άλλους να παίξουν απέτυχε. Έτσι η Aston Martin δήλωσε πως αν η FIA απομακρυνθεί από τα πρωτότυπα αγωνιστικά και εστιάσει στην «επιδότηση» των αγωνιστικών αυτοκινήτων δρόμου θα επεκτείνει το πρόγραμμα της Valkyrie με στόχο την συμμετοχή σε αγώνες του πρωταθλήματος. Ο CEO της Aston Martin Andy Palmer επιβεβαιώνει πως υπήρξε επαφή με την FIA σε ότι αφορά τους κανονισμούς «… αν άλλαζαν οι κανονισμοί θα ήταν για μας πολύ ενδιαφέρον να αναμετρηθούμε με την McLaren P1, την LaFerrari κτλ. Έτσι θα μεγάλωνε και το ενδιαφέρον του κόσμου» Αν επιβεβαιωθεί μια τέτοια αλλαγή για το μέλλον θα σημάνει προφανώς το τέλος της κατηγορίας LMP1, με την Mercedes-AMG να ετοιμάζει όμοιο hypercar με την Valkyrie, την BMW να μιλάει για έντονο φλερτ με την παραγωγή ενός hypercar και την McLaren να έχει ήδη αρκετά projects στο τραπέζι.