GP Κίνας: Από τους πιο επεισοδιακούς και ανταγωνιστικούς αγώνες της χρονιάς

Κοινοποίησε το άρθρο

Ο οδηγός της Mercedes, Nico Rosberg πήρε τη νίκη εκκινώντας από την pole στην Κίνα με στρατηγική 2 πιτ στοπ.

Ήταν ένας από τους πιο επεισοδιακούς και ανταγωνιστικούς αγώνες της χρονιάς. Η πλειονότητα των οδηγών χρησιμοποίησαν στρατηγική 3 αλλαγών ελαστικών. Ακόμη όμως και εκεί υπήρχαν πολλές διαφοροποιήσεις. Ο Rosberg για να κερδίσει έκανε δυο αλλαγές χρησιμοποιώντας στρατηγική μαλακής/μαλακής/μέσης γόμας. Το ίδιο μοτίβο ακολούθησε και ο Felipe Massa με τη Williams που τερμάτισε 6ος.

Μια τελείως διαφορετική στρατηγική ακολούθησε ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton. Έκανε 5 αλλαγές ελαστικών στον αγώνα και κατάφερε να τερματίσει στην 7η θέση πίσω από το Massa παρότι εκκινούσε τελευταίος γιατί είχε ένα τεχνικό πρόβλημα στις δοκιμές. Συνολικά 13 οδηγοί χρησιμοποίησαν και τις τρεις διαθέσιμες γόμες. Αυτή ήταν μια ισχυρή επίδειξη του πόσο επηρέασαν οι νέοι κανονισμοί ελαστικών τις στρατηγικές. Πλέον είναι πιθανές πολύ περισσότερες τακτικές αγώνα.

Pirelli Review 6

Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli: «Οι περισσότερες ομάδες εκκίνησαν στο Κινέζικο Grand Prix – του οποίου είμαστε περήφανοι χορηγοί – χωρίς να έχουν συλλέξει όσα στοιχεία ήθελαν από δοκιμές σε στεγνό οδόστρωμα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η χάραξη στρατηγικής να είναι ακόμη πιο δύσκολη, όμως ο Rosberg και η Mercedes πήραν τις σωστές αποφάσεις από τη στιγμή που εκκίνησε με τη μαλακή γόμα. Αυτό δείχνει πως η σωστή χάραξη στρατηγικής ξεκινάει πριν τις κατατακτήριες δοκιμές. Η Σαγκάη είναι μια από τις απαιτητικές πίστες της χρονιάς παραταύτα η νίκη του Rosberg ήρθε μόνο με δυο αλλαγές. Πίσω από το νικητή είδαμε μια ευρεία ποικιλία διαφορετικών προσεγγίσεων. Αυτό δεικνύει το πώς αξιοποιούν οι ομάδες τη δυνατότητα χρήσης τριών γομών φέτος και πόσο μεγάλη επίδραση έχει αυτό».

Pirelli Review 9

Ταχύτεροι χρόνοι ανά γόμα στον αγώνα:

 

Μέση

Μαλακή

Πολύ μαλακή

Πρώτος

ROS     1:40.418

VES      1:40.399

HUL     1:39.824

Δεύτερος

HAM     1:40.662

ROS     1:40.580

GRO     1:39.923

Τρίτος

RIC     1:41.015

NAS     1:40.582

BUT     1:40.298

Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα στον αγώνα

Mέση:                         Perez               28 γύροι

Μαλακή:                     Vettel              21 γύροι         

Πολύ μαλακή:             Vettel              13 γύροι

 

Pirelli Review 10