Κομψότερη, ταχύτερη και πιο προηγμένη τεχνολογικά, η νέα Ford Mustang διαθέτει πιο αθλητικό στυλ, αναβαθμισμένο κινητήρα, προηγμένη ανάρτηση, εξελιγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης για τους Ευρωπαίους πελάτες του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου.
Διατίθεται σε fastback και cabrio εκδόσεις. Το άμεσα αναγνωρίσιμο, δυναμικό προφίλ της Mustang υιοθετεί μία πιο αεροδυναμική εμφάνιση, η οποία αναδεικνύεται με τεχνολογία φωτισμού LED, 11 τολμηρές εξωτερικές αποχρώσεις και νέες επιλογές ζαντών αλουμινίου.
Ο 5.0L V8 κινητήρας της Ford Mustang αποδίδει 450 ίππους και έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,3 δεύτερα, όταν συνδυάζεται με το νέο 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford. Το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο της Mustang χρησιμοποιεί τώρα τεχνολογία που συγχρονίζεται με τον κινητήρα για ομαλές αλλαγές σχέσεων, και ταχύτερα κατεβάσματα, με στιγμιαία αύξηση των στροφών (ξερογκαζιά).
Διαβάστε εδώ:
Η Ford Mustang χρησιμοποιεί μαγνητικό υγρό στα αμορτισέρ για βελτιωμένη ποιότητα κύλισης
Προσαρμοσμένος στις απαιτήσεις των Ευρωπαίων οδηγών, ο απολαυστικός οδηγικός χαρακτήρας της Mustang έχει βελτιστοποιηθεί με μία προηγμένη, νέα ρυθμιζόμενη ανάρτηση MagneRide® και επιλέξιμα προφίλ οδήγησης Drive Modes, μεταξύ των οποίων ένα νέο, προσαρμοζόμενο My Mode. Η νέα τεχνολογία Active Valve Performance Exhaust προσφέρει ένα πρωτοποριακό Good Neighbour Mode για οδήγηση νωρίς το πρωί ή αργά τη νύχτα.
Οι τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού της Mustang όπως Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection και Lane Keeping Aid αναβαθμίζουν την οδηγική εμπειρία με περισσότερη ξεγνοιασιά. Το σύγχρονο, πολυτελές εσωτερικό υιοθετεί μαλακά υλικά και πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών προάγοντας την οδηγική απόλαυση.
Αναμφισβήτητα Mustang
Το εξωτερικό της νέας Ford Mustang αποτυπώνει μία κομψότερη, πιο αθλητική εμφάνιση, διατηρώντας τον άμεσα αναγνωρίσιμο χαρακτήρα που έχει διαμορφωθεί μέσα από 50 και πλέον χρόνια παραγωγής. Το προφίλ του καπό είναι τώρα χαμηλότερο, με ενσωματωμένους αεραγωγούς, σε συνδυασμό με μία ανανεωμένη αισθητικά κάτω γρίλια, που χαρίζει στη Mustang μία πιο δυναμική και επιθετική φυσιογνωμία, βελτιώνοντας παράλληλα την αεροδυναμική.
Οι μηχανικοί της Ford έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στη μείωση της άνωσης του εμπρός τμήματος, προσθέτοντας ένα μεγαλύτερο εμπρός splitter που αυξάνει την αεροδυναμική πίεση για να κρατά το εμπρός άκρο κολλημένο στο οδόστρωμα για μεγαλύτερη ευστάθεια. Σπόιλερ στο πίσω τμήμα των εμπρός θόλων των τροχών βελτιώνουν τη ροή αέρα κάτω από τη Mustang, μειώνοντας την αντίσταση μέχρι 3%.
Το εσωτερικό της νέας Mustang αναδύει μία πιο premium αίσθηση. Υλικά, απαλά στην αφή χρησιμοποιούνται τώρα στις επενδύσεις θυρών, ενώ οι λαβές θυρών έχουν φινίρισμα από αλουμίνιο. Η κεντρική κονσόλα έχει επένδυση μαλακού υλικού δουλεμένου στο χέρι, με διακοσμητική ραφή σε αντίθετη απόχρωση για πιο δυναμική και ποιοτική αίσθηση. Το πλαίσιο του πίνακα οργάνων διατίθεται σε τέσσερα νέα αλουμινένια φινιρίσματα.
Ένα νέο μπουτόν εκκίνησης κινητήρα αναβοσβήνει κόκκινο από τη στιγμή που ξεκλειδώνει η πόρτα μέχρις ότου μπει σε λειτουργία ο κινητήρας, προσφέροντας στη Mustang το δικό της παλμό. Με ρυθμό 30 χτύπους / λεπτό, το μπουτόν εκκίνησης παραπέμπει στην καρδιά ενός pony.
Ένα πακέτο εσωτερικής διαμόρφωσης Carbon Sport διατίθεται για όλη τη γκάμα Mustang, και περιλαμβάνει ένθετα στα καθίσματα και τις πόρτες από Alcantara, πλαίσιο πίνακα οργάνων & λαβή επιλογέα από ανθρακονήματα. Δερμάτινα, θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα καθίσματα, και ένα θερμαινόμενο τιμόνι προσφέρονται επίσης σε όλη τη γκάμα για πρώτη φορά, ανεβάζοντας τον πήχη στον τομέα της άνεσης. Όσοι προτιμήσουν αγωνιστικό κάθισμα Recaro, μπορούν να επιλέξουν από τρία χρώματα, Show Stopper Red, Midnight Blue και Ebony.
Απόλυτες επιδόσεις
Οι συναρπαστικές επιδόσεις και η οδηγική απόλαυση είναι γραμμένα στο DNA της Mustang από το 1964 που λανσαρίστηκε το πρώτο μοντέλο. Με αναβαθμίσεις σε κινητήρα, πλαίσιο και βελτιωμένες τεχνολογίες, η νέα Mustang υπόσχεται την πιο απολαυστική εμπειρία στον μέχρι τώρα κύκλο ζωής της.
Ο κινητήρας V8 5.0L της Ford έχει εξελιχθεί ώστε να προσφέρει περισσότερη ισχύ και υψηλότερο όριο περιστροφής από ποτέ. Η μέγιστη ισχύς των 450 ίππων και η ροπή των 529 Nm υποστηρίζεται από τη χρήση του νέου διπλού κυκλώματος τροφοδοσίας που συνδυάζει άμεσο ψεκασμό υψηλής πίεσης και έμμεσο χαμηλής πίεσης στους αυλούς εισαγωγής. Το σύστημα αυτό αυξάνει επίσης τη ροπή στις χαμηλές στροφές, και σε συνδυασμό με το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford πετυχαίνει κατανάλωση 12,1 l/100 km (με εκπομπές CO2 270 g/km.*
Ο πιο αποδοτικός βενζινοκινητήρας 2.3L EcoBoost αποδίδει 290 ίππους και ροπή 440 Nm με κατανάλωση 9.,0 l/100km και εκπομπές CO2 199 g/km, όταν συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Ο κινητήρας προσφέρει μεγαλύτερη απόκριση και απόλαυση χάρη στη λειτουργία στιγμιαίας αύξησης υπερπλήρωσης (overboost) από τον υπερσυμπιεστή – που ενεργοποιείται στην έντονη επιτάχυνση για να προσφέρει έξτρα ώθηση μετά από κάθε ανέβασμα σχέσης.
Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται είτε με το 10-τάχυτο αυτόματο ή με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Δοκιμασμένο σε 6 εκατομμύρια και πλέον χιλιόμετρα, το προηγμένο, νέο 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Mustang προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία μέσω μιας αρχιτεκτονικής χαμηλής τριβής και το συνδυασμό με λειτουργία Auto Start-Stop, αλλά και βελτιωμένη επιτάχυνση συγκριτικά με ενός εξατάχυτου αυτόματου, χάρη στη βελτιστοποιημένη και ευρεία κλιμάκωση σχέσεων.
Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου του 10-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου επιτρέπει ρυθμίσεις που βελτιστοποιούν τις επιδόσεις για τα Drive Modes, ενώ ο προσαρμοζόμενος προγραμματισμός αλλαγών σχέσεων σε πραγματικό χρόνο επιτρέπει την προσαρμογή του κιβωτίου στη μεταβολή συνθηκών και επιλογή της κατάλληλης σχέσης – από μία χαλαρή βόλτα στην παραλιακή, μέχρι μία διαδρομή σε πίστα dragster. Χειριστήρια αλλαγών σχέσεων στο τιμόνι προσφέρουν στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο.