Η Kia Motors σημείωσε τις καλύτερες πωλήσεις της στην Ευρώπη για το πρώτο εξάμηνο του έτους, πουλώντας 264.010 μονάδες* κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2018. Η αύξηση πωλήσεων κατά 5,0% ξεπέρασε σημαντικά την αύξηση 2,8% που καταγράφηκε το αντίστοιχο διάστημα στο σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς. Η Kia διατήρησε το μερίδιό της 3,0% στην Ευρώπη κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, που είναι και το υψηλότερο ποσοστό όλων των εποχών για την κορεάτικη μάρκα.
Το Sportage, το οποίο κατασκευάζεται στην Ευρώπη, παρέμεινε και φέτος το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της Kia, με πωλήσεις 67.870 μονάδων. Η Kia ανακοίνωσε πρόσφατα μια σειρά αναβαθμίσεων για το Sportage, με ανανεωμένη εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση, καθώς και μια σειρά από νέους κινητήρες, συμπεριλαμβανομένου του νέου EcoDynamics+ diesel με ήπιο υβριδικό σύστημα.
Η οικογένεια του cee’d δεύτερης γενιάς (πεντάθυροhatchback, Sportswagon και τρίθυροpro_cee’d) ξεπέρασε το Picanto τους τελευταίους μήνες διάθεσής της, όντας το δεύτερο σε πωλήσεις μοντέλο της Kia στην Ευρώπη με 39.354 μονάδες. Το ολοκαίνουριο Kia Ceed ξεκίνησε ήδη να παράγεται στη Σλοβακία, με το πεντάθυρο hatchback και το Sportswagon να είναι διαθέσιμα σε αρκετές αγορές της Ευρώπης.
Το μικρό Picanto πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 6% σε ετήσια βάση, με 36.985 μονάδες. Εν τω μεταξύ, το συμπαγές crossover Stonic, που παρουσιάστηκε στις αρχές του έτους, έχει ήδη γίνει το τέταρτο πιο καλοπουλημένο μοντέλο της Kia στην Ευρώπη, με 30.779 πωλήσεις στους πρώτους έξι μήνες. Το TOP 5 μοντέλων της μάρκας ολοκληρώνει το hatchbackRio με 23.562 πωλήσεις.
Το ισχυρό σπορ sedan Stinger fastback συνέβαλε επίσης στην ανάπτυξη πωλήσεων της Kia, με περισσότερες από 2.000 μονάδες να έχουν ήδη παραδοθεί σε ευρωπαίους πελάτες μέχρι στιγμής φέτος.
Αξίζει να σημειώσουμε την εξαιρετική πορεία της Kia στην ελληνική αγορά με μερίδιο 3,1% σε συνολικές και 3,5% σε λιανικές πωλήσεις, πετυχαίνοντας αύξηση 287% και 133% αντίστοιχα για το α’ εξάμηνο του 2018.
Μια αύξηση που είναι η μεγαλύτερη της ελληνικής αγοράς λαμβανομένου υπόψη των ποσοστών αύξησης που σημείωσε συνολικά η αγορά του αυτοκινήτου με ποσοστά 24% και 27% (συνολικές και λιανικές πωλήσεις) με το Picanto να είναι το best seller μοντέλο της Kia και το νέο Stonic να ακολουθεί.
Να αναφέρουμε ότι η μεγάλη αυτή επιτυχία της Kia οφείλεται σε τρείς κυρίως λόγους: α) στην ιδιαίτερα επιτυχημένη αποδοχή των νέων μοντέλων της όπως είναι το Picanto, το Rio και το Stonic, των οποίων το λανσάρισμα πραγματοποιήθηκε τους μήνες Σεπτέμβριο και Νοέμβριο του 2017 β) στην πλέον σύγχρονη και ανανεωμένη γκάμα SUV/CUV που διαθέτει με μοντέλα όπως, το Picanto XLine, το Stonic, το Soul και πρόσφατα το νέο Sportage και γ) στην προτίμηση των καταναλωτών σε εκδόσεις GT Line(Picanto, Rio, Sportage) οι οποίες διαφοροποιούν τα μοντέλα της Kia και τα κάνουν να υπερέχουν αισθητικά σε σχέση με άλλες εκδόσεις,