Η πρώτη παγκόσμια ηλεκτρονική εκστρατεία της γερμανικής εταιρείας LIQUI MOLY που εξειδικεύεται στα λάδια και τα πρόσθετα στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Ο στόχος που είχε θέσει η επιχείρηση ήταν το ένα δισεκατομμύριο εμφανίσεις. «Στην πραγματικότητα όμως, τα πράγματα πήγαν τόσο καλά που εν τέλει φτάσαμε τα 1,6 δισεκατομμύρια εμφανίσεις», δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος Ernst Prost.Η LIQUI MOLY σχεδίασε σκοπίμως την τρίμηνη ψηφιακή καμπάνια της με τόσο μεγάλη έκταση. Η εκστρατεία έλαβε χώρα σε 50 γλώσσες σε 128 χώρες. Το μεγαλύτερο βάρος έπεσε φυσικά στην εγχώρια αγορά της επιχείρησης, τη Γερμανία, και σε ισχυρές διεθνείς αγορές όπως οι ΗΠΑ. Ωστόσο, η εκστρατεία έλαβε επίσης χώρα στο Τόγκο, την Αϊτή και τη Μογγολία.
«Με τον τρόπο αυτόν, αυξήσαμε την αναγνωρισιμότητα του brand της LIQUI MOLY και υποστηρίξαμε τους τοπικούς αντιπροσώπους μας», συνεχίζει ο Ernst Prost. Μπορούσαν ακόμη να συμμετάσχουν και οι ίδιοι στην εκστρατεία και να αυξήσουν έτσι το προσωπικό τους όφελος. «Αυτό δεν τους στοίχιζε ούτε ένα λεπτό του ευρώ», τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος.
Βασικό μέρος της εκστρατείας ήταν ένα τυχερό παιχνίδι με δελεαστικό έπαθλο ταξίδια σε πόλεις με VIP εισιτήριο για έναν αγώνα του παγκόσμιου πρωταθλήματος μοτοσικλέτας MotoGP. Η LIQUI MOLY έχει μακρόχρονη παρουσία στο MotoGP. Στο τυχερό παιχνίδι συμμετείχαν πάνω από 85.000 άτομα σε παγκόσμιο επίπεδο. Νικητές αναδείχθηκαν τελικά οι John Jester από το Easley της Νότιας Καρολίνας των ΗΠΑ (ταξίδι στο Βερολίνο), Frank Stege-Schilly από το Ντίσελντορφ της Γερμανίας (ταξίδι στη Νέα Υόρκη) και Vicko Peovic από τη Σαμπέτα της Ρωσίας (ταξίδι στη Μαλαισία). Κερδισμένη βγήκε και η LIQUI MOLY, συγκεκριμένα με περισσότερους από 25.000 ακόμη συνδρομητές στο ενημερωτικό της δελτίο.
«Αυτή η εκστρατεία ήταν μια τεράστια επιτυχία», διευκρινίζει ο Ernst Prost. «Έτσι, κάναμε μια επίδειξη δύναμης και στον ανταγωνισμό».