Καλό ταξίδι Agera RS, καλωσόρισες Σουηδικό twin-turbo hypercar των 1.578 ίππων. Τα 300 μίλια την ώρα ή αλλιώς 480 χλμ./ώρα ήταν πάντα ένα «όνειρο» του Hennessey Venom F5 ή της Bugatti Chiron για άλλη μια φορά όμως ήρθε η Koenigsegg για να υπενθυμίσει σε όλους πως όταν πρόκειται για τελικές οι Σουηδοί είναι άπιαστοι.
Ο Christian von Koenigsegg, το αφεντικό της εταιρίας, είπε πως αν και η τελική ταχύτητα δεν είναι επιβεβαιωμένη εν τοις πράγμασι οι προσομοιώσεις δείχνουν πως το αυτοκίνητο είναι ικανό για 480 χλμ./ώρα καταρρίπτοντας το ρεκόρ των 443 χλμ./ώρα που κατάφερε η Agera RS το 2017. Το Jesko παρέμεινε μυστικό ακόμα και από τον πατέρα του Christian του οποίου έχει το όνομα μέχρι την παρουσίαση του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Κινητήρια δύναμη είναι ο βαριά τροποποιημένος 5λιτρος twin-turbo V8 της Agera, με τον στροφαλοφόρο να είναι 5 κιλά πιο ελαφρύς, οπότε μπορεί και γυρνάει στις 8500 στροφές το λεπτό. Τα τεράστια turbo υποστηρίζονται από μία δεξαμενή 20 λίτρων, που υποβοηθείται από έναν ηλεκτρικό συμπιεστή, εκτοξεύοντας αέρα στα turbo με πίεση 20 bar, αποτέλεσμα 1.262 ίπποι με αμόλυβδη βενζίνη 95 οκτανίων και 1.578 ίπποι με E85 biofuel.
Καθώς δεν γίνεται να αγοράσει ένα κιβώτιο ταχυτήτων DSG της Bugatti από το ράφι, ο Koenigsegg λύνει το πρόβλημα κατασκευάζοντας ένα καινούργιο από το μηδέν, μόνο που το πολύ συμπλεκτικό κιβώτιο εννέα ταχυτήτων είναι πιο μικρό σε διαστάσεις και 90 κιλά πιο ελαφρύ. Οι ζάντες είναι κατασκευασμένες στο χέρι, χρειάζονται 40 ώρες η μια, κοστίζουν περίπου 50.000 ευρώ η τετράδα και είναι διαστάσεων 20 ιντσών εμπρός, 21 ιντσών πίσω και τα ελαστικά είναι Michelin Pilot Sport Cup 2. Η Σουηδική εταιρία θα κατασκευάσει 125 Jesko που είναι αρκετά, αν σκεφτούμε πως έχουν πουληθεί 25 Agera RS και 80 Regera. Τιμή κτήσης από 3 εκατομμύρια ευρώ.