Παραμένει στρογγυλό, διατηρεί την βασική του λειτουργία, δηλαδή να στρίβει τους τροχούς, αλλά εμπλουτίζετε τεχνολογικά με οθόνες αφής που έρχονται να αντικαταστήσουν όλα αυτά τα κουμπάκια που βρίσκονται στα καινούργια τιμόνια. Το concept είναι πολύ απλό, τα εικονικά κουμπιά απεικονίζονται στις οθόνες αφής και εκτελούν ακριβώς τις ίδιες λειτουργίες όπως και τα κανονικά κουμπιά.
Ο οδηγός μπορεί να απαντήσει ή να κάνει ένα τηλεφώνημα, να ανεβάζει ή να κατεβάσει την ένταση του ηχοσυστήματος ή να περιηγηθεί στο σύστημα απλά με την αφή. Τα εικονικά κουμπιά είναι ευδιάκριτα και εύκολα να βρεθούν σε αντίθεση με κάποια πραγματικά κουμπιά τα οποία μερικές φορές ψάχνουμε στην κονσόλα. Υπάρχουν πιεζοηλεκτρικά μοτέρ κάτω από τα πάνελ που δίνουν στον οδηγό μέσω μια ώθησης την επιβεβαίωση επιλογής. Προφανώς χρειάζεται χρόνος για να συνηθίσει ο οδηγός τις μεγάλες οθόνες στο τιμόνι και στην αρχή μπορεί να είναι λίγο αποπροσανατολιστικό γιατί το χέρι θα αναζητά κανονικά κουμπιά ή ροοστάτες.
Τις πρώτες φορές ο οδηγός ίσως τείνει να χρησιμοποιήσει τις οθόνες αφής όπως στο κινητό αλλά γρήγορα αντιλαμβάνεται πως οι λειτουργίες είναι πολύ λιγότερες και συγκεκριμένες. Η Hyundai υποστηρίζει πως έχει οργανώσει τις λειτουργίες έτσι ώστε να είναι το λιγότερο αποπροσανατολιστικές για τον οδηγό. Το τιμόνι είναι ένα πρωτότυπο που από την μια δεν θα βρει εφαρμογή σύντομα από την άλλη ίσως ξεπεραστεί από την αυτόνομη κίνηση των οχημάτων όταν αυτά δεν θα χρειάζονται καν τιμόνι.