Το νέο SEAT Arona είναι το δεύτερο μοντέλο μετά το Ibiza που κατασκευάζεται με την χρήση της πλατφόρμας MQB Α0 και αποτελεί ένα μάθημα πολυχρηστικότητας. Το συμπαγές αμάξωμα, η μοντέρνα σχεδίαση, η αίσθηση ασφάλειας και ελέγχου που προσφέρει η υπερυψωμένη θέση οδήγησης και τα πλεονεκτήματα του crossover χαρακτήρα του, κάνουν το Arona να ξεχωρίζει.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
AUDI Q6 e-tron: Τεχνολογικό άλμα από το μέλλον – Τιμές
HYUNDAI Santa Fe 2024: Τολμηρή αλλαγή – Τιμές
SUZUKI e Vitara: Ένα BEV SUV για…όλους
Η κατηγορία των compact crossovers αυξήθηκε τέσσερις φορές σε μέγεθος από το 2015. Χωρίς αμφιβολία, η κατηγορία αυτή αποτελεί κυρίαρχη τάση στην αγορά λόγω της ευελιξίας που τα οχήματα αυτά προσφέρουν σε όλες τις συνθήκες οδήγησης και σε όλα τα εδάφη. Το νέο SEAT Arona, που έκανε το ντεμπούτο του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, είναι η απάντηση της SEAT σε αυτή την ολοένα αυξανόμενη τάση στην αγορά.
Η σημαντικότερη εξέλιξη στην νέα γκάμα της SEAT είναι η εισαγωγή μιας τρίτης δεξαμενής CNG. Στην περίπτωση του Arona, η αυτονομία κίνησης με CNG φτάνει μέχρι και τα 360km (WLTP). Αυτή η νέα διαμόρφωση των παραμέτρων ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών TGI που επιθυμούν να αυξήσουν την χιλιομετρική απόσταση που διανύουν σε λειτουργία CNG.
Οι βασικές διαστάσεις του Arona είναι: 4.138 mm μήκος, 1.780 mm πλάτος και 1.543 mm ύψος. Ιδανικές συμπαγείς διαστάσεις για ευέλικτη οδήγηση στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο και στην ύπαιθρο που προσφέρουν παράλληλα ένα εκπληκτικά ευρύχωρο εσωτερικό. Πρακτικό και άνετο συγχρόνως, η SEAT έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στις λεπτομέρειες που κάνουν τη ζωή του οδηγού στον δρόμο ευκολότερη.
Το ύψος του νέου SEAT Arona προσφέρει απρόσκοπτη ορατότητα, ο διαθέσιμος χώρος εμπρός και πίσω για τους επιβάτες είναι περισσότερος ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει την κορυφαία τιμή των 400 λίτρων, ξεκάθαρα ο μεγαλύτερος σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του.
Το Arona TGI χρησιμοποιεί το φυσικό αέριο ως κύριο καύσιμο, αν όμως η εξωτερική θερμοκρασία πέσει κάτω από τους -10 ° C ο κινητήρας θα ξεκινήσει σε λειτουργία βενζίνης ενώ τα μπεκ ψεκασμού αερίου θερμαίνονται μέχρι τη θερμοκρασία λειτουργίας πριν ενεργοποιήσουν το κύκλωμα CNG. Η μετάβαση γίνεται αυτόματα και ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται καμία διαφορά στην απόδοση ή τη δυναμική του οχήματος.
Το CNG είναι απίστευτα αποδοτικό: η ενέργεια που παράγεται από 1 κιλό συμπιεσμένου φυσικού αερίου ισοδυναμεί με 2 λίτρα LPG, 1,3 λίτρα diesel και 1,5 λίτρα βενζίνης. Επειδή το CNG είναι φθηνότερο από το diesel και τη βενζίνη, οι πελάτες μπορούν να απολαμβάνουν μεγαλύτερες διαδρομές με μειωμένο κόστος ανά χιλιόμετρο.
Το Arona κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της SEAT στο Martorell της Ισπανίας. Συναρμολογείται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα άλλα οχήματα της γκάμας SEAT, αλλά έχει προσαρμοστεί ώστε να ικανοποιεί τις απαιτήσεις της χρήσης CNG ως κύριου καυσίμου.