
Χωρίς τον περιστροφικό κινητήρα, πιθανότατα δεν θα υπήρχε Mazda. Και χωρίς Mazda, ο περιστροφικός κινητήρας σίγουρα δεν θα ήταν στην παραγωγή για σχεδόν 50 χρόνια.
Ο Kiyoshi Fujiwara επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης είπε πως «για να επιβιώσει η Mazda προηγούνται τεχνολογίες οι οποίες θα γεμίζουν τα ταμεία, τεχνολογίες όπως η αυτονομία, η νέα γενιά SkyActiv-D, το σύστημα co-pilot, η υβριδική και ηλεκτροκίνητη τεχνολογία.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
FERRARI F76: Το πρώτο ψηφιακό supercar (video)
Η FERRARI παρουσιάζει την F76, ένα ψηφιακό supercar που συνδυάζει παράδοση, τεχνολογία και πρωτοποριακό σχεδιασμό για το μέλλον της αυτοκίνησης.
Σε μια χρονιά που η...
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2025: 3ος Αγώνας – Μέγαρα
Με σημαντική παρουσία θεατών και εντυπωσιακό θέαμα ολοκληρώθηκε στα Μέγαρα ο τρίτος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας του 2025.
Ο τρίτος αγώνας του AUTOVISION Hellenic...
Το YANGWANG U9 Xtreme κάνει ρεκόρ γύρου στο Nurburgring (video)
Συνεχίζοντας την κατάρριψη διάφορων ρεκόρ, το «ακραίο» YANGWANG U9 Xtreme των 3.000 ίππων, εντυπωσίασε και στην Πράσινη Κόλαση του Nurburgring.
Μόλις έναν μήνα μετά το...
Το εγχείρημα RX-9 δεν εγκαταλείφθηκε ούτε έχουν σκοπό να το εγκαταλείψουν αλλά αυτήν την στιγμή πραγματικά προέχει η κερδοφορία της εταίρας.

Λοιπόν, υπήρχε η ιδέα του RX-Vision που ξεκίνησε το 2015, αλλά μια έκδοση παραγωγής είναι απίθανο να συμβεί. Η Mazda δεν έχει παραιτηθεί από τις προοπτικές ενός σπορ αυτοκινήτου με περιστροφικό κινητήρα, αν και το έργο αυτό είναι “αγώνας ενάντια στο χρόνο”, λόγω του ότι οι κανονισμοί για τις εκπομπές γίνονται πιο αυστηροί.
Μην χάσεις αυτό:
MAZDA SKYACTIV-X: H τεχνολογία στις υπηρεσίες σας…
Είναι “ακόμα το όνειρό μας”, δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας R & D και ο επικεφαλής σχεδιαστής τον Οκτώβριο του 2019, οπότε θα μπορούσε να συμβεί μια μέρα. Βλέποντας κανείς τις φωτογραφίες του συγκεκριμένου render, ένα πράγμα έρχεται στο μυαλό «κάλλιο αργά παρά ποτέ»















