Ένα από τα κοινά που έχουν όλα τα αυτοκίνητα είναι το κόκκινο χρώμα στα πίσω φανάρια τους. Και τα πίσω φώτα θέσης αλλά και των φρένων. Όλα τα αυτοκίνητα στα φανάρια έχουν κόκκινο χρώμα, ανεξαρτήτως τον τύπο του μοντέλου, μάρκας, αμαξώματος κ.λπ.
Αυτό που διαφέρει είναι το σχήμα και ο σχεδιασμός ενώ στα πιο νέα μοντέλα είναι πιο εντυπωσιακά, χάρη στην τεχνολογία LED. Εκτός όμως από τον προφανή λόγο ότι τα κόκκινα φώτα φαίνονται πιο καλά από μακριά και στο σκοτάδι, ο λόγος που επιλέχθηκε στα αυτοκίνητα δεν είναι μόνο αυτός.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Πρόκειται ουσιαστικά για μια συνήθεια που έχεις τις ρίζες της πίσω στον 18ο αιώνα. Ήταν εκεί στα τέλη του 18ου αιώνα και αρχές του 19ου όταν ξεκίνησαν οι μηχανοκίνητες μεταφορές. Τα ελάχιστα οχήματα που κυκλοφορούσαν είχαν φώτα μόνο στο εμπρός τμήμα τους. Αργότερα όμως, όταν αυξήθηκαν τα οχήματα που κυκλοφορούσαν δημιουργήθηκε η ανάγκη να είναι ορατά και από την πίσω πλευρά τους.
Επέλεξαν, λοιπόν το κόκκινο χρώμα που χρησιμοποιούταν ακόμη παλιότερα. Πότε ακριβώς; Το κόκκινο ήταν το χρώμα που είχε επιλεγεί να μπαίνει στο τελευταίο βαγόνι ενός συρμού για να επισημαίνει που βρίσκεται το τέλος μιας αμαξοστοιχίας. Επίσης χρησιμοποιήθηκε και στους σιδηροδρόμους. Μάλιστα, ακόμη παλιότερα έβαζαν ένα κόκκινο φανάρι, στο πίσω μέρος στις άμαξες στο Λονδίνο.