Στο μικροσκόπιο της Κομισιόν η συγχώνευση της FCA-Peugeot

Κοινοποίησε το άρθρο

Στο μικροσκόπιο των Βρυξελλών για παραβίαση των κανόνων περί μονοπωλιων έχει μπει η ύψους 50 δισ. δολαρίων συγχώνευση της ιταλικής Fiat Chrysler με τον γαλλικό όμιλο της Peugeot.

Την Τετάρτη η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Κομισιόν ανακοίνωσε ότι προχωρά στην δεύτερη φάση της τετράμηνης έρευνάς της.

«Η Κομισιόν ανησυχεί ότι η προτεινόμενη συνενωση μπορεί να μειώσει τον αναταγωνισμό σε σχέση με τα ελαφριά εμπορικά οχήματα τύπου βαν βάρους κάτω των 3,5 τόνων στην ευρωπαϊκή αγορά και ιδίως σε 14 κράτη μέλη και το Ηνωμένο Βασίλειο», αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση.

Volvo Ex30

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

PEUGEOT Polygon: Το αυριανό 208

Η PEUGEOT δημοσίευσε την πρώτη εικόνα του νέου φουτουριστικού Polygon Concept, δίνοντας μια πρώτη γεύση από το επόμενο 208.     Μετά την αποκάλυψη του ονόματος Polygon,...

FERRARI 849 Testarossa : Ο Leclerc στο τιμόνι του νέου υβριδικού θηρίου των 1050...

Ο Charles Leclerc δεν μπόρεσε να αντισταθεί στο κάλεσμα του κινητήρα V8. Ο Μονεγάσκος οδηγός της Scuderia Ferrari επέστρεψε στην πίστα του Φιοράνο για...

Ζώνη ασφαλείας της VOLVO με τεχνητή νοημοσύνη: Μια από τις κορυφαίες εφευρέσεις της χρονιάς

Η ζώνη ασφαλείας πολλαπλής προσαρμογής της VOLVO Cars, που κάνει πρεμιέρα στο προσεχές EX60, είναι σύμφωνα με το TIME μια από τις Καλύτερες Εφευρέσεις...

«Σε πολλές χώρες, είτε η PSA είτε η Fiat Chrysler έχουν ήδη ηγετική θέση στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και η συγχώνευση θα απομακρύνει έναν από τους βασικούς ανταγωνιστές» επισήμανε η Επιτροπή.

«Τα εμπορικά φορτηγά είναι σημαντικά για ιδιώτες, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και μεγάλες εταιρείες όσον αφορά την παράδοση αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών σε πελάτες. Θα αξιολογήσουμε προσεκτικά εάν η προτεινόμενη συναλλαγή θα επηρεάσει αρνητικά τον ανταγωνισμό σε αυτές τις αγορές και θα διασφαλίσουμε ότι ένα υγιές ανταγωνιστικό τοπίο παραμένει για όλα τα άτομα και τις επιχειρήσεις που βασίζονται σε εμπορικά φορτηγά για τις δραστηριότητές τους», ανέφερε η αντιπρόεδρος της Κομισιόν Μαγκρέτε Βεστάγκερ.

Εφόσον ολοκληρωθεί η συγχωνευση των δυο εταιρειων θα δημιουργηθεί η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, ελέγχοντας περίπου το ένα τριτο της αγοράς στην Ευρωπη με υπερδιπλάσια παραγωγή από την Renault και την Ford. Η απόφαση των αρχών της ΕΕ αναμένεται ως τις 22 Οκτωβρίου.