Focus EcoBoost Hybrid με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 48-volt

Κοινοποίησε το άρθρο

Το αναβαθμισμένο Ford Focus με τον οικονομικό και εξηλεκτρισμένο κινητήρα EcoBoost Hybrid είναι τώρα διαθέσιμο στην Ευρώπη.

Η προηγμένη, ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt επιτρέπει στο νέο Focus 1.0L EcoBoost Hybrid να αποδίδει ισχύ 155 ίππων εκπέμποντας μόλις 93 g/km CO2 σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, σε συνδυασμό με βελτιωμένη οικονομία καυσίμου κατά 17% σε σύγκριση με την αντίστοιχη απερχόμενη έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.5L EcoBoost των 150 ίππων και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (NEDC).1

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

LIVE TV: Η αποκάλυψη του SMART #5 Brabus

Δείτε την παγκόσμια πρεμιέρα το νέου SMART #5 Brabus.     Το SMART #5 είναι ο νέος εκπρόσωπος της εταιρείας στην κατηγορία των μεσαίων SUV. Πρόκειται για...

LYNK & CO 02: Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές (video)

Το 02 είναι το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της LYNK & CO, το οποίο με προηγμένη τεχνολογία και εξαιρετική αυτονομία αποτελεί το πρώτο παγκόσμιο...

RENAULT safety car: «Κόφτης» τελικής ταχύτητας σε νέους οδηγούς

Η RENAULT συμβάλλει στην ασφάλεια των οδηγών, των επιβατών και των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στους νέους οδηγούς.     Παρά τις προσπάθειες των...

Εκτός από το νέο, εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης, το αναβαθμισμένο Focus προσφέρει μία  πιο premium εμπειρία οδήγησης, χάρη στο νέο πίνακα οργάνων LCD των 12,3 ιντσών τεχνολογίας “true colour”, αλλά και βελτιωμένη συνδεσιμότητα και εμπειρία ιδιοκτησίας, χάρη στο στάνταρ μόντεμ FordPass Connect – συμπεριλαμβανομένου του καινοτόμου Local Hazard Information που θα διατίθεται αργότερα μέσα στη χρονιά.2

EcBoost Hybrid: Υψηλή απόδοση αλλά και περιορισμένη κατανάλωση

Η κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid στην έκδοση των 155 ίππων διαθέτει όχι μόνο υπερδιπλάσια ειδική ισχύ (ιπποδύναμη ανά λίτρο χωρητικότητας) συγκριτικά με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 145 ίππων που ήταν διαθέσιμος στο Focus μόλις πριν από 10 χρόνια, αλλά και βελτιωμένη κατά 45% κατανάλωση καυσίμου (NEDC).

Διαθέσιμος και σε έκδοση με απόδοση 125 PS, ο κινητήρας EcoBoost Hybrid αντικαθιστά το στάνταρ εναλλάκτη του 1.000άρη βενζινοκινητήρα EcoBoost με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Η τοποθέτηση της μπαταρίας των 48-volt κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού επέτρεψε την ενσωμάτωση του ήπιου υβριδικού συστήματος κίνησης χωρίς να πλήττεται η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών και οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες.