Το WRC επανεκκινεί στις χωμάτινες διαδρομές του Ράλι Εσθονίας στις 4 με 6 Σεπτεμβρίου 2020, αλλά με τελείως διαφορετικό format από αυτό που είχαμε συνηθίσει. Οι αγώνες θα διεξαχθούν με μεγάλες διαφορές από αυτά που είδαμε στους τρεις πρώτους αγώνες της χρονιάς αλλά και από αυτά που γνωρίζαμε έως τώρα.
Το ράλι στην Βαλτική χώρα θα κάνει το ντεμπούτο του στο WRC και θα διαρκέσει μόλις δύο ημέρες και όχι τέσσερις, ενώ το 70% των ειδικών διαδρομών είναι προγραμματισμένα για εκείνο το Σάββατο.
Το WRC έχει αλλάξει τους κανόνες, με τον Οζιέρ να αναμένεται να ξεκινήσει μόνο την πρώτη ειδική διαδρομή το πρωί του Σαββάτου. Στην δεύτερη ε.δ. θα ξεκινήσει πρώτος χρονικά, αυτό που προηγείται στην κατάταξη του αγώνα και ούτω καθεξής.
Αν κριθεί το εγχείρημα πετυχημένο, τότε το WRC θα το χρησιμοποιεί σε μικρών διαστάσεων ράλι, όπως αυτό της Εσθονίας.
Ο αρχηγός της κατάταξης Σεμπάστιαν Οζιέρ (Toyota) θα είχε ένα μεγάλο μειονέκτημα σε σχέση με τους υπόλοιπους οδηγούς, αφού θα ήταν ο πρώτος χρονικά που θα διαγωνίζεται στην πρώτη μέρα και λογικά στο μεγαλύτερο μέρος του ράλι.
Κάτι ανάλογο είχαμε δει τις σεζόν 2015 και 2016, με το WRC να έχει τον κανόνα ότι ο πρωτοπόρος στην βαθμολογία του πρωταθλήματος έπρεπε να ξεκινάει αυτός πρώτος χρονικά τους αγώνες. Το συγκεκριμένο μέτρο σήκωσε θύελλα αντιδράσεων κυρίως από τον Σεμπαστιάν Οζιέρ τότε οδηγού της Volkswagen, αλλά όπως αποδείχθηκε αυτό δεν κατάφερε να του στερήσει τα δύο πρωταθλήματα (2015 και 2016).
Επιμέλεια: Άρης Κατσίδης