1 στα 4 Kia που πωλούνται είναι υβριδικά και ηλεκτρικά

Κοινοποίησε το άρθρο

Η Kia Motors σημείωσε κατά τη διάρκεια  του πρώτου εξαμήνου του 2020 υψηλές πωλήσεις στην κατηγορία των υβριδικών και των ηλεκτρικών μοντέλων της στην Ευρώπη και αυτό παρά τη γενικότερη  επιβράδυνση της αγοράς.

Οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της Kia αυξήθηκαν κατά 17.6% το πρώτο εξάμηνο του 2020 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με 44.894 πωλήσεις (από 38.173 το πρώτο εξάμηνο του 2019). Σε αυτό τον όγκο πωλήσεων περιλαμβάνεται η αυξανόμενη γκάμα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας (MHEV), τα παράλληλης διάταξης υβριδικά (HEV), τα υβριδικά plug-in (PHEV) και τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV).

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

SMART #5 BRABUS: «Έξυπνο» SUV υψηλών επιδόσεων

Το #5 BRABUS είναι το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της SMART.     Τα σήματα της BRABUS ανέκαθεν συνόδευαν τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της MERCEDES-BENZ. Με αποτέλεσμα...

KAWASAKI Corleo : Το άλογο ρομπότ (video)

Ξεχάστε τα άλογα που ξέρατε. Έρχονται τα άλογα ρομπότ τα οποία θα πηγαίνουν παντού και θα…τρέφονται με υδρογόνο.     Η τεχνολογία συνεχίσει να μας εκπλήσσει. Με...

KIA Smart Regeneration System Plus για «έξυπνο» φρενάρισμα

Ομαλό φρενάρισμα, έλεγχο ταχύτητας και βελτιωμένη ανάκτηση ενέργειας υπόσχεται το νέο Smart Regeneration System Plus της KIA.     Το KIA EV3, το οποίο πρόσφατα ήρθε και...

Ως αποτέλεσμα αυτού τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα αντιπροσωπεύουν πλέον μία στις τέσσερις πωλήσεις της Kia στην Ευρώπη (25.2%).

Σύμφωνα με νέα στοιχεία που ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), οι μέχρι στιγμής συνολικές ευρωπαϊκές πωλήσεις της Kia για φέτος έχουν μειωθεί κατά -33.5% στις 178.392 μονάδες (από 268.305 πωλήσεις που ήταν στο πρώτο εξάμηνο του 2019).

Ωστόσο, οι ισχυρές πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της μάρκας μείωσαν την πτώση, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της Kia να έχουν μια μείωση μικρότερη από το -39.5 % που παρατηρείται στην ευρύτερη ευρωπαϊκή αγορά.

Το μερίδιο αγοράς της Kia στην ΕΕ, την EFTA και το Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε από το 3.2% στο 3.5% για το πρώτο εξάμηνο του 2020, σηματοδοτώντας μια νέα υψηλή επίδοση για τη μάρκα.