Η SKODA ACADEMY, η επαγγελματική σχολή της SKODA AUTO, ιδρύθηκε πριν από σχεδόν έναν αιώνα και σε αυτήν φοιτούν νέοι και νέες που ονειρεύονται μία καριέρα στην αυτοκινητοβιομηχανία, είτε ως σχεδιαστές, είτε ως μηχανικοί είτε σε οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα τους ενδιαφέρει.
Στο τελευταίο έτος των σπουδών τους, οι σπουδαστές καλούνται να πάρουν ένα μοντέλο της SKODA από τη γραμμή παραγωγής και, αφήνοντας τη φαντασία τους ελεύθερη, να το μετατρέψουν σε μια άλλη μορφή, δίνοντάς του μία νέα ταυτότητα.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών
Το SKODA SLAVIA, το έβδομο SKODA Student Concept Car, που σχεδιάστηκε από 31 εκπαιδευόμενους που αποφοιτούν την εφετινή χρονιά, συνδέει το παρελθόν με το παρόν: το χωρίς συμβιβασμούς ανοιχτό SKODA SLAVIA αποτίει φόρο τιμής στη επέτειο των 125 χρόνων από την ίδρυση της SKODA AUTO, που εορτάζεται εφέτος.
Το όνομα SLAVIA χρησιμοποιήθηκε από τους ιδρυτές της SKODA, Václav Laurin και Václav Klement, με την ίδρυση της εταιρείας το 1895, για τα πρώτα ποδήλατα που κατασκεύασαν, πριν παρουσιάσουν το πρώτο τους αυτοκίνητο. Η Spider έκδοση του SKODA SCALA συνδυάζει τις τολμηρές και συναρπαστικές γραμμές του σύγχρονου μοντέλου με ένα δημοφιλές πρότυπο σχεδίασης από τις πρώτες μέρες της αυτοκίνησης, όταν τα περισσότερα αυτοκίνητα ήταν ανοιχτά διθέσια.
Από το πρώτο προσχέδιο έως την κατασκευή του αυτοκινήτου, οι σπουδαστές ολοκλήρωσαν κάθε βήμα οι ίδιοι, με την υποστήριξη των εκπαιδευτών τους καθώς και των ειδικών της SKODA στα τμήματα Σχεδιασμού, Παραγωγής και Τεχνικής Ανάπτυξης. Αυτό, το έβδομο SKODA Student Car από το 2014, για άλλη μια φορά επιδεικνύει το υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης στη SKODA ACADEMY, την επαγγελματική σχολή της εταιρείας στη Mladá Boleslav.
Πηγή έμπνευσης για το SKODA SLAVIA αποτέλεσε το SKODA 1100 OHC. Αυτό το σπορ πρωτότυπο, που παρουσιάστηκε το 1957, ήταν ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δύο θέσεων ανοιχτού τύπου που σχεδιάστηκε από τη SKODA για χρήση σε αγώνες αντοχής.
Με το χαμηλό και πολύ αεροδυναμικό αμάξωμά του από πλαστικό ενισχυμένο με υαλονήματα και βάρος μόλις 550 κιλά, το SKODA 1100 OHC, με τετρακύλινδρο κινητήρα 1,1 λίτρων με ισχύ 92 ίππων, έφτανε τελική ταχύτητα περίπου 200 χλμ./ώρα. Αυτό το αγωνιστικό αυτοκίνητο είναι ένα από τα ορόσημα στην ιστορία της SKODA. Ένα από τα δύο πρωτότυπα που κατασκευάστηκαν, εκτίθεται σήμερα στο μουσείο της SKODA AUTO, στη Mladá Boleslav.