
Σε συνέχεια του νέου, πλήρως ηλεκτρικού Opel Mokka-e, ο Γερμανός κατασκευαστής ανακοινώνει τώρα το νέο Mokka με προηγμένους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πολύ αποδοτικό και πιο συμπαγές από ποτέ, το νέο Mokka είναι ο τέλειος συνδυασμός απόλαυσης και καινοτομίας – ιδανικό για τη ζούγκλα της πόλης αλλά και για τον αυτοκινητόδρομο.
Οι ζωηροί και ταυτόχρονα οικονομικοί κινητήρες βενζίνης και diesel αποδίδουν ισχύ που κυμαίνεται μεταξύ 74W (100hp) και 96kW (130hp). Η ήπια κατανάλωση και οι ανώτερες επιδόσεις είναι κύριο χαρακτηριστικό όλων των κινητήριων συνόλων (προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης NEDC1: στο μικτό κύκλο 3,8-4,8 l/100km, εκπομπές CO2 100-111 g/km).
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
BYD Seal 6 DM-i: Υβριδικό plug-in με αυτονομία για 1.500 χλμ.
Το BYD Seal 6 DM-i είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με εξαιρετική ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές, που διαθέτει την τεχνολογία Super DM Hybrid.
Η BYD,...
Άδειες Οδήγησης και Κυκλοφορίας: Νέες υπηρεσίες διαθέσιμες μέσω Κ.Ε.Π.
Μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών είναι πλέον διαθέσιμες έξι νέες ψηφιακές υπηρεσίες που αφορούν Άδειες Οδήγησης και Κυκλοφορίας.
Η διαδικασία έκδοσης και παράτασης αδειών οδήγησης...
CITROEN C3 Aircross: Το ηλεκτρικό φθηνότερο από το υβριδικό -Τιμές
Το νέο CITROEN C3 Aircross ξεκίνησε εντυπωσιακά την πορεία του στην ελληνική αγορά, έχοντας πλέον 7θέσια έκδοση, αλλά και επιλογές μεταξύ βενζινοκίνητων, υβριδικών και...
- Ο απόλαυση ξεκινά με τον μικρότερο 1.2 Turbo 74kW (100hp) που συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης NEDC1: στο μικτό κύκλο 4,6 l/100km, εκπομπές CO2 104 g/km).
- Υψηλότερες επιδόσεις χαρακτηρίζουν τον 1.2 Turbo 96kW (130hp). Παρά την ισχυρή ιπποδύναμη, η κατανάλωση του αλουμινένιου κινητήρα παραμένει μέτρια, είτε με το εξατάχυτο μηχανικό, ή με το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο (προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης NEDC1: στο μικτό κύκλο 4,5-4,8 l/100km, εκπομπές CO2 103-111 g/km).
Οι δύο βενζινοκινητήρες πλαισιώνονται από έναν ζωηρό κινητήρα diesel 1.5L με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, που αποδίδει 81kW (110hp) και μέγιστη ροπή 250Nm (προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης NEDC1: στο μικτό κύκλο 3,8 l/100km, εκπομπές CO2100 g/km).
Κινητήρες Mokka | 1.2 Turbo | 1.2 Turbo | 1.2 Turbo | 1.5 Diesel |
Ισχύς (kW/hp) σε σ.α.λ. | 74/100 @ 5000 | 96/130 @ 5500 | 96/130 @ 5500 | 81/110 @ 3500 |
Ροπή (Nm σε σ.α.λ.) | 205 @ 1750 | 230 @ 1750 | 230 @ 1750 | 250 @ 1750 |
Εκπομπές Ρύπων | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d |
Κιβώτιο ταχυτήτων | MT6 | MT6 | AT8 | MT6 |
Προκαταρτικές τιμές κατανάλωσης NEDC (l/100 km)1 | ||||
Στην πόλη Εκτός πόλης Μικτός κύκλος – CO2 g/km
| 5,5 4,0 4,6 l/100km 104 g/km | 5,3 4,0 4,5 l/100km 103 g/km | 5,9 4,2 4,8 l/100km 111 g/km | 4,4 3,4 3,8 l/100km 100 g/km |