
Η Hyundai Motor Company αυξάνει την παγκόσμια αξία της και τη θέση της μάρκας μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών, σύμφωνα με τα Best Global Brands 2020 Rankings της Interbrand.
Η έρευνα ανέδειξε ότι η παγκόσμια αξία της Hyundai Motor αυξήθηκε κατά 1% από έτος σε έτος και ανέρχεται πλέον στα 14,3 δισεκατομμύρια δολάρια, κατατάσσοντας την μάρκα στην 5η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως.
Παρά τις συνθήκες ύφεσης της αγοράς που προκλήθηκαν από την πανδημία COVID-19. Επίσης, η Hyundai κατατάσσεται ως 36η ισχυρότερη μάρκα του πλανήτη ανάμεσα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
CITROEN C3 Van: Ο νέος…επαγγελματίας – Τιμές
Με ανανεωμένη σχεδίαση, πλούσιο εξοπλισμό, πρακτικό χώρο φόρτωσης, βενζινοκίνητες και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, το νέο CITROEN C3 Van έχει αρχίσει να κερδίζει τους επαγγελματίες.
Το νέο...
HONDA Dream Drives: Χάρτης με τους κορυφαίους δρόμους για οδήγηση (video)
Ο διαδραστικός χάρτης Dream Drives είναι μια συλλογή με τους κορυφαίους δρόμους για οδήγηση στην Ευρώπη και δημιουργήθηκε για να γιορτάσει το τέλος του...
Η…ανατομία μιας σύγκρουσης στην F1 (video)
Δείτε πως γυρίστηκε η σκηνή ενός τρομακτικού ατυχήματος για τις ανάγκες της ταινίας F1 The Movie.
Η πολυσυζητημένη ταινία F1 The Movie, έχει μεταφέρει στις...
Η Hyundai Motor είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που φέτος αύξησε την αξία της μάρκας της, σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων που είδαν τις αξίες τους εν μέσω της πανδημίας να μειώνονται.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Hyundai Motor βρίσκεται στις κορυφαίες 40 εταιρείες της Interbrand σε παγκόσμιο επίπεδο για έξι συνεχόμενα έτη. Μετά την είσοδό της το 2005 στις 100 κορυφαίες εταιρείες όσον αφορά την αξία της μάρκας, η Hyundai Motor παραμένει στην κορυφή των 100 για 15 συναπτά έτη.