Η πέμπτη γενιά της 911 GT3 εξελίχθηκε σε στενή συνεργασία με το τμήμα Motorsport της εταιρείας, μεταλαμπαδεύοντας την καθαρόαιμη αγωνιστική τεχνολογία στην έκδοση παραγωγής με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια απ’ ό,τι στο παρελθόν
Η εμπρός ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια, η πίσω αεροτομή και ο θηριώδης διαχύτης προέρχονται από την 911 RSR.
Παράλληλα, ο εξακύλινδρος κινητήρας boxer είναι βασισμένος στον κινητήρα της 911 GT3 R και έχει δοκιμαστεί σε αγώνες αντοχής. Ο υψηλόστροφος κινητήρας με τον εντυπωσιακό ήχο χρησιμοποιείται επίσης στη νέα 911 GT3 Cup, σχεδόν χωρίς καμία μετατροπή.
Το αποτέλεσμα είναι ένα σπουδαίο μηχάνημα οδήγησης που είναι εξαιρετικά αποδοτικό και προκαλεί τα συναισθήματα, είναι ακριβές και διαθέτει υψηλές επιδόσεις, και όπως κάθε 911 είναι ιδανικό για την πίστα και εξαιρετικό στην καθημερινή χρήση.
Δες και αυτό:
Ρεκόρ Guinness για την Porsche Taycan στο συνεχόμενο drift !
Ένα βασικό πλεονέκτημα που κάνει την GT3 να ξεχωρίζει είναι ο συνδυασμός των επιμέρους χαρακτηριστικών της.
Με τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα (318 χλμ./ώρα με το κιβώτιο PDK), είναι ταχύτερη ακόμα και από την προηγούμενη 911 GT3 RS. Επιταχύνεται από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα.
Η Porsche προσφέρει το νέο μοντέλο και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.Τα εξελιγμένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά έρχονται ως αποτέλεσμα της εμπειρίας που έχει αποκτηθεί από τους αγώνες αυτοκινήτου και δημιουργούν σημαντικά μεγαλύτερη αρνητική άντωση, χωρίς να επηρεάζεται αισθητά ο συντελεστής οπισθέλκουσας.
Στη θέση υψηλών επιδόσεων, η χειροκίνητα ρυθμιζόμενη αεροτομή και ο διαχύτης αυξάνουν σημαντικά την αεροδυναμική πίεση, για υψηλές ταχύτητες στις στροφές.
Η επιλογή αυτή, χρησιμοποιείται αποκλειστικά στην αγωνιστική πίστα, καθώς εκεί είναι ο χώρος όπου η GT3 ξεδιπλώνει όλες τις αρετές της.