Οδηγούμε το Honda CR-V 1.6 iDTEC 160HP με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων

Κοινοποίησε το άρθρο

Το μοντέλο αποτελεί βασικό συστατικό στοιχείο της επιτυχίας της  Honda στην Ευρώπη, ενώ η πλήρης ανανέωση της τέταρτης γενιάς CR-V θα διευρύνει περαιτέρω την επιτυχία του.

Οδηγούμε το Honda CR-V 1.6 iDTEC 160HP με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων

Το Honda CR-V είναι ήδη ένα από τα πιο δημοφιλή συμπαγή SUV που πωλούνται παγκοσμίως. Πάνω από 750,000 μονάδες έχουν πουληθεί σε όλη την Ευρώπη από το 1997 που παρουσιάστηκε, από τις οποίες σχεδόν 50.000 μέσα στο 2014. Ανάμεσα στα πιο αξιοπρόσεκτα χαρακτηριστικά του  CR-V είναι ο  κινητήρας diesel και το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων που πετυχαίνουν μία απαράμιλλη αναλογία ισχύος – εκπομπών ρύπων, μία παγκοσμίως πρώτη τεχνολογία ασφάλειας, ένα νέο σύστημα συνδεσιμότητας και infotainment, καθώς και αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης και βελτιστοποιημένα μέτρα κατά των θορύβων, κραδασμών & τριγμών (NVH) για μία πιο ποιοτική και δυναμική οδηγική εμπειρία.

Το CR-V ανήκει σε μία νέα σειρά προηγμένων και σπορ οχημάτων της Honda, που επιβεβαιώνουν την πρωτοποριακή προσέγγιση της μάρκας σε μηχανολογικές και τεχνολογικές λύσεις οι οποίες βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των πελατών της.

Το στυλ του νέου CR-V έχει αναβαθμιστεί προσεκτικά σύμφωνα με τα γούστα των Ευρωπαίων πελατών. Οι πιο σημαντικές αλλαγές βρίσκονται μπροστά, με ανασχεδιασμένους προβολείς που ενώνονται οπτικά με τη νέα μάσκα. Επιπλέον, ο νέος προφυλακτήρας και η νέα ποδιά αυξάνουν το πλάτος του CR-V υποδηλώνοντας βελτιωμένη ευστάθεια, ενώ παράλληλα χαμηλώνουν το οπτικό κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.

Οι κομψοί εμπρός προβολείς χρησιμοποιούν ισχυρούς λαμπτήρες αλογόνου, φώτα ημέρας LED και φώτα τύπου προτζέκτορα HID – χαρίζοντας στο αυτοκίνητο μία τολμηρή φυσιογνωμία και βελτιστοποιώντας παράλληλα την ορατότητα του δρόμου σε συνθήκες μειωμένου φωτισμού.

Πίσω, τα φωτιστικά σώματα LED προσδίδουν στο CR-V μία πιο τρισδιάστατη εμφάνιση. Επίσης διατίθενται νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 17- και 18-ιντσών, που συμπληρώνουν τις εξωτερικές αναβαθμίσεις και υπογραμμίζουν το βελτιωμένο δυναμισμό του CR-V.

CR-V AUTO ACTION55

Ο στόχος της Honda για τη δημιουργία ενός κομψότερου και λειτουργικότερου εσωτερικού επιτεύχθηκε με ένα ανασχεδιασμένο, χρωμιωμένο ένθετο που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό και με τη χρήση υλικών υψηλής ποιότητας σε βασικές επιφάνειες. Το ταμπλό έχει ανασχεδιαστεί με κριτήριο την καλύτερη ορατότητα και πρόσβαση στη νέα οθόνη αφής επτά ιντσών και το σύστημα Honda Connect, ενώ ένα συρόμενο υποβραχιόνιο (60 mm εμπρός/πίσω) ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα αυξάνει την ευελιξία και άνεση.

Το CR-V διαθέτει επίσης ένα σύστημα αναδίπλωσης της πίσω καθισμάτων με μία κίνηση, ενώ τα πίσω καθίσματα είναι διαιρούμενα 60/40 για να μπορούν να “πέφτουν” τελείως τραβώντας απλά τη λαβή. Έτσι το CR-V μεταμορφώνεται σε ένα ευέλικτο και ευπροσάρμοστο όχημα μεταφοράς, το οποίο παραμένει το κορυφαίο συμπαγές SUV με χώρο αποσκευών 1648 L με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα και ρεζέρβα κανονικών διαστάσεων (1669 L με μίνι ρεζέρβα), ή 589 L με τα καθίσματα στη θέση τους.

Το μήκος του χώρου φόρτωσης φτάνει τα 1.570 mm, για να μπορούν να μεταφερθούν άνετα στο CR-V δύο mountain bikes ή τέσσερα σετ μπαστουνιών του γκολφ.

Το CR-V διατίθεται σε εννέα αποχρώσεις. Νέα για το 2015 είναι η Golden Brown metallic, ενώ τέσσερις μεταλλικές, τρεις ιριδίζουσες και μία απλή προέρχονται από το προηγούμενο μοντέλο (μεταλλικές: Twilight Blue, Urban Titanium, Alabaster Silver, Polished Metal, ιριδίζουσες: Passion Red, White Orchid, Crystal Black, και απλή: Deep Ocean Blue).

Για να αναδειχτεί η σχεδίαση της καμπίνας του CR-V, χρησιμοποιήθηκε νέα ταπετσαρία. Διατίθεται με χρωμιωμένα ή μαύρα ένθετα τύπου ανθρακονήματος σε βασικές επιφάνειες και διατίθενται εκδόσεις με μαύρο περφορέ δέρμα, μαύρο Alcantara και δέρμα, μαύρο μαλακό ύφασμα ή ιβουάρ περφορέ δέρμα.

CR-V DETAILS1

Νέος 160 PS 1.6L diesel
Η σειρά πετρελαιοκινητήρων του CR-V, που αναμένεται να αποτελέσει πάνω από το 60% των πωλήσεων έχει αυξηθεί με την προσθήκη του νέου τετρακύλινδρου 1.6L i-DTEC 160 PS της σειράς Earth Dreams Technology της Honda, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013 ως 1.6 L i-DTEC με 120 PS.

Αυτός ο μοναδικός για την Ευρώπη κινητήρας αντικαθιστά τη μονάδα 2.2L i-DTEC diesel. Με την υποστήριξη ενός συστήματος υπερσυμπίεσης δύο σταδίων, προσφέρει υψηλότερη ισχύ και καλύτερη καμπύλη ροπής, σε συνδυασμό με κορυφαία απόδοση και σημαντικά μειωμένες εκπομπές CO2. Σαν αποτέλεσμα, ο νέος κινητήρας έχει την καλύτερη αναλογία ισχύος – κατανάλωσης που υπάρχει στην κατηγορία.

Μία σειρά καινοτομιών μειώνουν τις απώλειες ισχύος λόγω τριβών που στον i-DTEC είναι 37% μειωμένες από του προκατόχου του και αντίστοιχη με ενός βενζινοκινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου 4,9 l/100km (μικτός κύκλος).

Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 160 PS (αύξηση 6% από τον προηγούμενο 2.2L  diesel) και ροπή 350 Nm, με εκπομπές CO2 129 g/km (βελτίωση 11% και ασυναγώνιστη από οποιονδήποτε ανταγωνιστή  με παρόμοια ιπποδύναμη) όταν συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Το σύστημα υπερσυμπίεσης δύο σταδίων αποτελείται από δύο υπερσυμπιεστές σειριακά τοποθετημένους ως προς τη ροή των καυσαερίων. Ο πρώτος υπερσυμπιεστής που αντιμετωπίζει υψηλότερη πίεση καυσαερίων ονομάζεται υπερσυμπιεστής υψηλής πίεσης, και ο δεύτερος που αντιμετωπίζει χαμηλότερη πίεση καυσαερίων αποκαλείται υπερσυμπιεστής χαμηλής πίεσης. Ο υπερσυμπιεστής υψηλής πίεσης είναι υπεύθυνος για την εισαγωγή αέρα κινητήρα στις χαμηλές στροφές, ενώ ο υπερσυμπιεστής χαμηλής πίεσης λειτουργεί στις υψηλές στροφές του κινητήρα. Στη μεσαία ζώνη στροφών και οι δύο υπερσυμπιεστές λειτουργούν μαζί. Ο μικρότερος υπερσυμπιεστής υψηλής είναι μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) για διασφάλιση ταχείας απόκρισης του γκαζιού και μείωση των απωλειών ροής στις χαμηλές στροφές, ενώ ο υπερσυμπιεστής χαμηλής πίεσης ελέγχεται από μία συμβατική βαλβίδα διαφυγής (waste gate).

CR-V AUTO ACTION15

Αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων

Το CR-V θα διατίθεται με ένα νέο, αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων που αντικαθιστά το προηγούμενο πεντατάχυτο αυτόματο. Το νέο κιβώτιο προσφέρει πλείστα πλεονεκτήματα σε πραγματικές συνθήκες στους Ευρωπαίους καταναλωτές. Διαθέτει πιο ευρεία κλιμάκωση σχέσεων, μια πολύ κοντή πρώτη σχέση που διασφαλίζει γρήγορη και δυναμική εκκίνηση, ενώ η μακριά μέγιστη σχέση έχει σαν αποτέλεσμα μειωμένες στροφές του κινητήρα και κατ’ επέκταση μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και θορύβων σε ταχύτητες ταξιδιού.

Με μεγαλύτερο αριθμό σχέσεων και μειωμένη μεταβολή στροφών κινητήρα σε κάθε αλλαγή προσφέρει επίσης καλύτερη απόκριση στις εντολές του οδηγού, αλλά και πιο ομαλές αλλαγές που δίνουν την αίσθηση μιας πιο γραμμικής και αρμονικής επιτάχυνσης.

Ανάλογα με την οδηγική κατάσταση – στροφές κινητήρα και τη θέση του γκαζιού – το νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων μπορεί ακόμα και να κατεβάζει σχέσεις απευθείας από 9η σε 5η και από 7η σε 4η, πέρα από τα κατεβάσματα μιας ή δύο σχέσεων. Όλα τα υπόλοιπα κατεβάσματα ουσιαστικά παρακάμπτονται όταν απαιτείται ένα πολλαπλό κατέβασμα για να επιτευχθεί η επιθυμητή σχέση.

Οι μελετημένες διαστάσεις του νέου κιβωτίου διαμορφώνουν μία μικρότερη, ελαφρύτερη (κατά 35 kg) μονάδα, που επιτρέπει καλύτερη κατανομή βάρους σε όλο το όχημα. Ο νέος κινητήρας και το κιβώτιο μαζί ζυγίζουν 65 kg λιγότερο από τον προηγούμενο αντίστοιχο συνδυασμό, προς όφελος τις οδηγικής άνεσης και απόκρισης διεύθυνσης καθώς και της απόδοσης.

CR-V AUTO ACTION90

Επιλογή βενζινοκινητήρα
Ο βενζινοκινητήρας διατίθεται επίσης σε εκδόσεις 4WD & 2WD και προέρχεται από το προηγούμενο CR-V. Ο 2.0 i-VTEC αποδίδει μέγιστη ισχύ 155 PS και ροπή 192 Nm και πληροί τις προδιαγραφές Euro6.

{gallery}parousiaseis/honda/crv_9at{/gallery}